Desetak direktora i vlasnika vodećih turoperatora iz Južne Koreje, koji ujedno čine i najveći udio organiziranih putovanja za Hrvatsku, ovog su tjedna boravili u hrvatskim destinacijama. Tim su im povodom predstavnici Unilinea, vodeće destinacijske menadžment kompanije u Hrvatskoj i regiji, prezentirali poslovne mogućnosti i raznovrsnu ponudu Hrvatske.
Korejsko tržište jedno je od naših najbrže rastućih emitivnih turističkih tržišta što su u Unilineu prepoznali i 2017. godine u Seulu otvorili ured s ciljem što bolje suradnje i kompletne podrške gostima s tog područja. Tijekom posjeta razgovaralo se o novim projektima i još boljoj promociji Hrvatske na korejskom tržištu.
Organizatori Fam tripa su Uniline i Turkish Airlines uz potporu Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice i lokalnih turističkih zajednica, a korejske su predstavnike dočekali i pozdravili državni tajnik Frane Matušić i direktor sektora za strateške komunikacije HTZ-a, Nenad Gorjanović.
Tijekom četverodnevnog boravka turistički predstavnici iz Koreje obišli su Zagreb, Opatiju, Rovinj Rastoke, Nacionalni park Plitvička jezera, Zadar, Split, Dubrovnik, Cavtat i Konavle te istražili prirodne ljepote i bogatu kulturnu i gastronomsku ponudu kojom se Hrvatska ponosi.
- Hrvatska je atraktivna destinacija na tržištu Koreje i drugih azijskih zemalja. Tu vidimo veliki potencijal za rast i naš je cilj da što više azijskih gostiju doživi ljepote Hrvatske. U Unilineu kontinuirano razvijamo nova tržišta i usluge pa smo tako prepoznali potencijal i uz ured u Južnoj Koreji otvorili urede i u Kini i Indoneziji. Vjerujem da će rezultat posjeta kolega iz Koreje biti još bolja suradnja turističkih industrija Hrvatske i Koreje od koje će obje zemlje imati koristi - istaknuo je Boris Žgomba, predsjednik Uprave Unilinea.
Uniline kao vodeća destinacijska menadžment kompanija u Hrvatskoj i regiji jugoistočne Europe kontinuirano razvija tržišta i od 1996. godine uspješno posluje nudeći cjelokupan turistički proizvod za individualne i grupne goste. Uz glavno sjedište u Puli, kompanija ima poslovnice u Zagrebu i svim važnim turističkim gradovima u Hrvatskoj te u Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Srbiji, Kini, Južnoj Koreji i Indoneziji, a u planu je skoro otvaranje ureda u Južnoj Americi i Indiji.