Brza cesta i kad će ona doći do Bjelovara jedna je od glavnih tema u javnom i političkom životu grada, a kako se čini, uklonjena je i zadnja prepreka za početak radova. Naime, gradonačelnik Dario Hrebak sazvao je konferenciju za novinare kako bi predstavio rješenje za dovršetak brze ceste koja bi, prema trenutačnim najavama, trebala biti gotova do 2023. godine.
Podsjetio je da je jedan od razloga zbog kojih je član vladajuće koalicije u Hrvatskom saboru upravo dovršetak brze ceste prema Bjelovaru te gradnja i opremanje 80-ak hektara velike poslovne zone u prigradskom naselju Velikom Korenovu, što je Vlada odobrila na prošlotjednoj sjednici.
Radovi počinju na jesen
– U Saboru nisam podigao ruku samo za Vladu RH i konstituiranje Hrvatskog sabora, nego i za program Vlade RH za četverogodišnje razdoblje u kojem jasno stoji nastavak gradnje brze ceste prema Bjelovaru u ukupnom iznosu od oko 500 milijuna kuna. Ovih je dana uprava Hrvatskih cesta donijela odluku o odabiru izvođača radova za nastavak gradnje ceste od Breze do Bjelovara u dužini od 12 kilometara, u vrijednosti manjoj od 300 milijuna kuna. Bude li sve išlo po planu, vjerujem da bi radovi mogli početi na jesen – najavljuje Hrebak. Cilj je, kaže, da brza cesta do Bjelovara dođe do 2023., kada bi i poslovna zona Veliko Korenovo trebala biti završena. Ulogu saborskog zastupnika shvatio je vrlo ozbiljno i mišljenja je da u Zagrebu na vrlo kvalitetan način zagovara sve ono što je za Bjelovar i Bjelovarce od velike važnosti.
– Želim pokazati da je naš grad jednako važan kao i svi ostali gradovi u Hrvatskoj. Bjelovar je do prije nekoliko godina uvijek bio na margini. Mislim da su građani Bjelovara previše davali u središnju blagajnu u Zagrebu, a zauzvrat dobili premalo. Sada je vrijeme da to promijenimo. U Hrvatskom saboru želim biti glas Bjelovara i Bjelovarsko-bilogorske županije. Koalicijski dogovori između HSLS-a i HDZ-a se zasad poštuju i sve se odvija prema planu. Pred nama je završetak projektiranja bjelovarskih toplica za što imamo oko dva mjeseca i u rujnu planiramo imati građevinsku dozvolu. Uglavnom, čekamo natječaje za prijavu i projekt će do tada biti spreman – pojasnio je gradonačelnik Hrebak.
Zamjenik gradonačelnika Igor Brajdić nedavno je istaknuo i kako 20 godina nitko nije ništa napravio po pitanju te ceste, a mnogi Bjelovarci bili su na položajima u različitim ministarstvima i Vladi. Što se tiče koristi, kaže da je cesta izuzetno važna za gospodarstvo te je uspoređuje s Istarskim ipsilonom, dugim 64 kilometra, koji je sličan brzoj cesti koja će za oko dvije i pol godine doći do Bjelovara, koji tek sad dobiva drugi krak te vjeruje da će takav scenarij u budućnosti imati i bjelovarska brza cesta.
Ne zna se izvođač
Kako bi i poslovna zona Veliko Korenovo trebala biti gotova u isto vrijeme, Hrebak kaže da će projektiranju toga prionuti čim Gradsko vijeće usvoji primitak dara od Vlade u obliku zemljišta. Bit će to pogodak za grad, rekao je Hrebak, no izvođača radova nije otkrio jer, kaže, ni on ne zna o kome se radi.
Podsjetio je gradonačelnik kojim je tijekom cesta rađena. Cesta od Gudovca do Farkaševca koja prolazi kroz Rajić i Prgomelje je riješena, a radovi od Farkaševca do Breze odvijaju se punom parom.