Izbornik
Naslovnica Županije Osječko-baranjska
osječko-baranjska županija

Destinacijski časopis – putokaz za užitke u Slavoniji i Baranji

Destinacijski časopis
1/2
Foto: Osječko-baranjska županija
Časopis sadrži informacije o ponudi muzeja, restorana, vinarija, posjetiteljskih i prijemnih centara, s naglaskom na doživljaje i aktivni odmor

Slavonija i Baranja već su nekoliko godina pravo turističko otkriće, a zadovoljni gosti gotovo bez iznimke komplimentiraju ljubazne domaćine, prekrasne pejzaže i odličnu eno i gastro ponudu. Stoga se rodila ideja o stvaranju destinacijskog časopisa koji bi sadržavao informacije o ponudi muzeja, restorana, vinarija, posjetiteljskih i prijemnih centara, s naglaskom na doživljaje i aktivni odmor, ali i zanimljive informacije o samoj destinaciji.

Polazna točka

– Našu bogatu i raznovrsnu turističku ponudu sve više prepoznaju turisti iz svih dijelova Hrvatske, ali i šire. Jedinstveni doživljaj koji nude Slavonija i Baranja bez iznimke nadmaši očekivanja naših gostiju koji nam se iz godine u godinu ponovno vraćaju. Zbog toga često kažemo da nam posjetitelji dolaze kao gosti, a odlaze kao prijatelji. Dio tog jedinstvenog doživljaja u Osječko-baranjskoj županiji i općenito istoku Hrvatske, zasigurno će biti i destinacijski časopis koji će svim putnicima namjernicima biti polazna točka i putokaz prema uživanju u našem kraju. Siguran sam da će ovdje doživjeti susret tradicionalnog i modernog, avanture i mira, zemlje i vode – rekao je obnašatelj dužnosti župana Mato Lukić.

Predstavljanje časopisa "Via Slavonija i Baranja" koji je nastao u produkciji Turističke zajednice Osječko-baranjske županije i Osječko-baranjske županije, uz snage domaćih novinara, vodiča i turističkih zajednica, održano je proteklog tjedna, a prisustvovali su mu turistički djelatnici, vodiči, novinari, autori tekstova te zamjenik župana Josip Miletić.

– Ovim časopisom želimo dodatno promovirati istok Hrvatske, pružajući gostu neposredan, konkretan i sadržajan uvid u sve ono što može iskusiti diljem naše Osječko-baranjske županije pa i šire. Cilj je da nam se gosti vraćaju, bilo u privatnom bilo u poslovnom aranžmanu, te da im Slavonija i Baranja postanu neizbježne destinacije. Brojke već sada govore u prilog tomu da smo poželjna kontinentalna destinacija, kontinuirano bilježimo povećanja u broju dolazaka i noćenja, a turisti dolaze iz različitih zemalja svijeta. A da bismo i dalje bili uspješni u tom području, potrebna su neprestana ulaganja i nadograđivanje turističke ponude. Stoga je Osječko-baranjska županija ove godine izdvojila značajna sredstva za izgradnju i poboljšanje turističke infrastrukture, ali i za organizaciju različitih manifestacija, sajmova i drugih sadržaja, a isto ćemo raditi i nadalje – naglasio je Miletić.

Naklada 20.000 primjeraka

Što se tiče budućnosti časopisa, plan je izdavanje brojeva koji pokrivaju sezonu od svibnja do listopada te od studenog do travnja, kaže direktorica Turističke zajednice Osječko-baranjske županije Ivana Jurić. Ističe kako naklada iznosi 20.000 primjeraka, a radi se i na izdanju na engleskom jeziku.

– U sljedećim izdanjima planiramo i malo drugačije sadržaje u kojima će biti uključeni i razgovori s kreatorima ponude, različiti intervjui i slično. Cijela priča započela je prije tri godine kada nas je na jednom studijskom putovanju, u hotelskoj sobi, dočekao upravo jedan ovakav časopis koji je bio pun informacija, ali i priča o jelima, ljudima i zanimljivostima toga mjesta. I unatoč ovoj digitalnoj eri u kojoj se nalazimo, primjećujemo da gosti vole uzeti papir, novine, knjigu u ruku, pogotovo na odmoru ili putovanju i pročitati nešto zanimljivo o prostoru u kojem se nalaze. Zato smo angažirali domaće novinare i turističke vodiče te ih zamolili da malo promijene perspektivu te se zamisle u ulozi gosta koji dolazi prvi put u destinaciju i pišu o onome što bi im bilo zanimljivo. Prema primjerima iz drugih zemalja i regija pripremljen je lako čitljiv sezonski tiskani materijal koji se može naći u sobama, tako da se gost može informirati dok se odmara i priprema za obilazak destinacije. Namjera je da i goste koji prvi put dođu poslovno i/ili u obilazak jednog dijela destinacije zainteresiramo na povratak u drugom aranžmanu – istaknula je Jurić.

Položeni vijenci Počast i vječna zahvalnost hrvatskim braniteljima storyeditor/2024-06-07/obz11.jpg Projektna dokumentacija za izgradnju novog KBC-a Osijek je gotova Gospodarski iskorak, dolazak investitora i rekordna zaposlenost u županiji storyeditor/2024-06-07/nagrade17.jpg Zahvala zaslužnima Uručena najviša priznanja Osječko-baranjske županije