Mađari su broj jedan u turističkim dolascima na otok Vir, pa su na turističkom sajmu Utázas 2019. bili predstavnici Vir turizma. Naime, na radionici Hrvatske turističke zajednice Sell Croatia prije tri mjeseca, a sada već osmu godinu uzastopno na međunarodnom turističkom sajmu Utázas 2019., virski turistički djelatnici promoviraju turističku ponudu Vira u Budimpešti, izvijestio nas je o turističkom uspjehu Vira Kažimir Škrbić iz virskog odjela za odnose s javnošću. Mađarski su turisti prošle turističke godine ostvarili rekordne brojke i bili najjače virsko emitivno tržište pa su Mate Čulina i Srđan Liverić iz destinacijske kompanije Vir turizam na iskazanu ljubav Mađara prema Viru uzvratili istom mjerom.
– Još smo se krajem prošle godine u Budimpešti uvjerili kako je Vir hit-destinacija u Mađarskoj, što u perspektivi nudi nove poslovne mogućnosti i prilike koje otok Vir, ali i cijela Hrvatska, imaju na mađarskom turističkom tržištu. Posebnu pažnju posvetili smo našim starim partnerima i brojnim mađarskim vlasnicima objekata na Viru koje uvijek zanima što se događa na otoku – prenio je Čulina impresije iz Budimpešte. Osim izravnog kontakta s potencijalnim, novim i starim partnerima, agencijama i turoperatorima, Čulina i Liverić družili su se, kako se navodi, s opunomoćenim ministrom i zamjenikom veleposlanika Republike Hrvatske u Budimpešti Ivanom Bušićem i direktoricom ureda HTZ-a u Budimpešti Ivanom Herceg.
– Neizostavan je bio i susret s velikim prijateljem otoka, nekadašnjim HTZ-ovim direktorom za Mađarsku Marinom Skenderovićem, koji je prije šest godina na Vir doveo vodećeg mađarskog turističkog novinara i dobitnika Zlatne penkale Bélu Lendvaija. Vir je otad napravio veliki korak naprijed, ali je i Utázas stasao u najznačajniju sajamsku manifestaciju Hungexpoa – istaknuli su s Vira.
– Sajam Utázas ove je godine puno posjećeniji, sadržajniji i općenito veći nego prije jer su u njega uključeni nautički i kamperski Boat Show te Karaván Szalon. Mađari u ovaj turistički event žele još pridružiti cikloturističke i razne druge aktivnosti vezane uz turizam, putovanja i doživljaje, što je sjajna prilika za promociju naših komparativnih prednosti kada je u pitanju ukupni doživljaj destinacije. Mađari zaista vole Vir – izjavio je Liverić.