Grad Biograd na Moru nastupio je i ove godine sa svojom Turističkom zajednicom na sajmu “Natour Alpe Adria” u Ljubljani. Predstavljena je turistička ponuda grada i okolnih mjesta, a poseban naglasak bio je na najavi prve velike manifestacije koja je namijenjena upravo posjetiteljima iz Slovenije – “Slovenski vikend”, koja će se u Biogradu održavati od 27. travnja do 5. svibnja.
Sajam “Natour Alpe Adria“ prosječno posjeti više od 15.000 posjetitelja, a na njemu izlaže oko 350 izlagača iz 12 država. Tržište Slovenije jako je bitno za Biograd na Moru jer se godišnje ostvari više od 26.000 dolazaka i gotovo 200.000 noćenja gostiju upravo iz Slovenije. Ovim brojkama svakako pridonosi veliki rad turističkih djelatnika i gradske uprave na promotivnim aktivnostima kroz cijelu godinu u Sloveniji, a posebno preko svojih gradova partnera – Moravske Toplice, Slovenske Konjice, Žalec i Radlje ob Dravi.
Ostvarili oko 8000 noćenja
Sajamskim posjetiteljima, predstavnicima medija i gradova partnera predstavljen je program manifestacije. Kao i protekle dvije godine, program će sadržavati cijeli niz zabavne, kulturne i sportsko-rekreativne ponude. Organizirat će se koncerti klapa Rišpet i Bunari, a iz Slovenije će nastupati popularni bendovi Modrijani i Čuki te DJ Radio Aktuala. Od sportsko-rekreativnih aktivnosti posjetiteljima će se ponuditi sudjelovanje u utrci po gradu, maratonu oko Vranskog jezera, jedrenju po Pašmanskom kanalu, posjetu Fun Parku Biograd te niz manjih aktivnosti.
“Slovenski vikend” događa se treću godinu zaredom, a prve dvije pokazale su se kao pun pogodak jer je grad u predsezoni posjetilo više tisuća posjetitelja, većim dijelom gosti iz Slovenije koji su ostvarili oko 8000 noćenja.
Dizanje kvalitete
Ovo je samo manji dio aktivnosti koje Biograd na Moru priprema u turističkoj 2019. te se, prema svim najavama, opet očekuje veliki broj turista i novo obaranje rekorda u svim zacrtanim planovima. Osim promotivnih aktivnosti i organiziranja manifestacija, Grad Biograd i turistički djelatnici intenzivno rade na podizanju kvalitete cijele destinacije, a to se vidi na uređenju cijelog grada te pripremama za sezonu.