Bogata kulturna i prirodna baština te gurmanska ponuda Brodsko-posavske županije uspješno su predstavljene na desetom Međunarodnom sajmu turizma PLACE2GO u Zagrebu. Održani su brojni sastanci s predstavnicima turoperatora i putničkih agencija, a bilo je i upita o budućem putničkom pristaništu u Slavonskom Brodu, o vinskoj cesti Stupnička brda te o lovnom turizmu.
Bogatu ponudu brojnih stranih i domaćih izlagača razgledao je velik broj Zagrepčana u potrazi za novim putovanjima, među kojima je bilo i onih koji će za smještaj odabrati salaše, rančeve i OPG-ove Brodsko-posavske županije. Posjetitelje sajma privukao je i moderan dizajn štanda s naglaskom na tradicijske vrijednosti.
– Iznimno me veseli velik interes predstavnika agencija za našu destinaciju. Mnogi od njih već su upoznati s našom ponudom i sadržajima. Uz mir i mogućnost aktivnog odmora u ruralnim dijelovima, najviše zanimanja pokazali su za bogatu kulturnu baštinu poput samostana i dvorca u Cerniku, obnovljene Kuće Brlić, brodske Tvrđave, Galerije Ivana Meštrovića u Vrpolju, baroknog središta Nove Gradiške – kaže direktorica Turističke zajednice Brodsko-posavske županije Ružica Vidaković.
Uoči sajma, TZ Brodsko-posavske županije je na promociji časopisa Vinum.IN predstavila svoju destinaciju s naglaskom na gurmansku rutu, vinorodne položaje i Slavonski dućan u N. Gradiški. Svoje turističke atrakcije predstavile su i turističke zajednice N. Gradiške, Cernika, Brodskog Stupnika, Garčina i Sl. Broda.