Izbornik
Naslovnica Županije Brodsko-posavska
Županijska Turistička zajednica predstavila je svoj novi vizualni identitet

Nekadašnji čuvari granice danas su čuvari prirode, baštine i okusa

Foto: bpz.hr
Novi logotip primjer je kako marketinški plan turizma primijeniti u praksi, kaže državna tajnica

U eko-etnoselu Stara Kapela, na imanju Antuna Staklarevića, prelijepoj destinaciji ruralnoga turizma, predstavljen je novi logotip, vizualni identitet Turističke zajednice Brodsko-posavske županije.

Ministri Fuchs i Marić na radnom sastanku u Brodsko-posavskoj županiji Brodsko Sveučilište treba biti originalno kako bi privuklo studente iz cijele Hrvatske

Svakodnevni elementi

Elementi koji su stanovnicima slavonske Posavine svakodnevni i uobičajeni pretočeni su u novi zaštitni znak. Temelj za nastanak novoga vizualnoga identiteta bili su tradicijska arhitektura, vrhunska gastronomija i graničarska povijest, dok je osnovni element logotipa tamnoplave boje i predstavlja rijeku Savu. Direktorica Turističke zajednice Ružica Vidaković kaže kako je osnovni cilj bio spojiti bogatu baštinu, tradiciju i prirodu. Temelj brenda je autohtono, lokalno, održivo, autentično te su upravo to komparativne prednosti ove županije koja je stoljećima na granici. Nekada čuvari granice, danas čuvari prirode, baštine i okusa.

– Novi logotip decentan je i moderan u isto vrijeme, primjenjiv je u izvornom obliku i na modularan način i odražava novi doživljaj tradicijskih vrijednosti našeg kraja. Temeljen je na Strateškom marketinškom planu turizma Slavonije od 2019. do 2020. s planom brendiranja, kojeg je financiralo Ministarstvo turizma i sporta i u kojem se naše područje opisuje kao susret svjetova i kultura – istaknula je Ružica Vidaković.

Grad je odabrao idejno rješenje za uređenje Još jedna atrakcija – odmorište s vidikovcem Smričnjak

Eko-etno selo Stara Kapela bilo je idealna kulisa za predstavljanje novog vizualnog identiteta koji naglašava ljepotu i bogatu povijest ovog dijela Hrvatske. Predstavljanju i promociji nazočila je i državna tajnica Ministarstva turizma i sporta Sandra Herman.

– Moderni vizualni identitet potvrđuje koliko su važni strateški dokumenti i na najbolji način daje odgovor zbog čega se oni izrađuju. Ovo je izvrstan primjer primjene Strateškog marketinškog plana turizma Slavonije u praksi – zaključila je Herman.

Prate moderne trendove

Podršku novom vizualnom identitetu dao je i novi-stari župan Brodsko-posavske županije Danijel Marušić, predsjednik županijske Turističke zajednice, koji je pohvalio trud svih koji rade na turističkoj promociji. Istaknuo je kako vrijednost ovog kraja leži u velikom bogatstvu baštine, što se odražava u vizualnom i verbalnom identitetu koji ujedno prate i moderne trendove. Prije početka pandemije Brodsko-posavska bila je od svih slavonskih županija prva po broju dolazaka te je imala rast od 14,8 %, sada je prosjek u odnosu na državni po broju dolazaka i noćenja 75 %.