Izbornik
Naslovnica Županije Karlovačka
Premijera

Prvi turistički spot Karlovačke županije, režirao ga župan

Turistički spot Karlovačke županije
1/7
Foto: Kristina Štedul Fabac/PIXSELL
U spotu se izmjenjuju slike dvoraca i starih gradova diljem Karlovačke županije, prirodne ljepote, izletišta, nižu se slike niza popularnih sportskih i kulturnih događanja...

Prvi turistički spot Karlovačke županije traje četiri minute i 31 sekundu, nosi naziv 'In heart of Croatia', a režirao ga je karlovački župan Damir Jelić. Premijerno je prikazan na Starom gradu Dubovcu, a pohvalio ga je ministar turizma Gari Cappelli koji je, s predsjednikom Sabora Gordanom Jandrokovićem, pogledao filmski uradak stranačkog kolege. Spot u kojem je izmjenjuju slike dvoraca i starih gradova diljem Karlovačke županije, prirodne ljepote, izletišta, nižu se slike niza popularnih sportskih i kulturnih događanja; od stolnog tenisa, Štrudlafesta, karlovačkog bala, biciklijada i niza drugih motiva, a sve uz glazbenu podlogu čiji je autor Rajko Dujmić, odrađen je, kazao nam je autor, besplatno, uz puno emocija i entuzijazma.

Vojarna u Karlovcu Prenamjena Derutna vojarna postat će Centar izvrsnosti

- Odlučio sam režirati ovaj spot zato što se u Hrvatskoj sve ne može i za sve treba novac, a ovdje nije trebao novac i može se. Samo treba raditi iz srca i s ovim mi je ljudima bilo predivno surađivati, to su entuzijasti s velikim iskustvom i čistog su srca prionuli na ovaj posao i dali i meni motiv da nešto naučim. Vjerujem da će ipak neke troškove pokriti hrvatska Turistička zajednica čiji logo imamo u spotu - pojasnio je Damir Jelić. 

Materijal je Srećko Radelić iz Digitalnog tiska snimao dvije godine, u svim vremenskim prilikama, tako da je ostalo još puno mjesta za nastavak priče koju, kazao je Jelić, neće nastaviti on, već netko drugi, poput mladih iz Video družine ili Kinokluba. 

- Ovaj je spot zapravo umjetnički, ostvarenje nekih mojih dječačkih snova, poput rada s Dujmićem čije sam pjesme slušao, moj sentimentalan pogled na sve ljepote županije. To je, recimo to tako, jednokratni, povremeni bijeg od tvrde politike - dodao je Jelić.
Ministar turizma Gari Capelli kazao je kako ostale županije imaju neke isječke, ali ne kompletan spot poput ovog koji je, po njemu, gotovo profesionalan, te je obećao pokriti neke troškove snimanja.

- Ovaj će spot biti prikazivan na svim sajmovima na koje će HTZ ići i gdje promoviramo hrvatski turizam. Sve kontinentalne županije su u turističkom plusu, a Karlovačka županija s više od 600.000 noćenja prednjači. Broj turista se povećava posebno američkih i kineskih po čitavoj Hrvatskoj, pa i u ovoj županiji koja je posebna jer je po turizmu najbrže rastuća županija kontinentalne Hrvatske - kazao je ministar Cappelli.

U spotu se pojavljuje i Amerikanka Ashley Colburn, ambasadorica hrvatskog turizma, nagrađivana autorica putopisnih dokumentaraca s adresom u Istri. 

Radićeva ulica u Karlovcu Aglomeracija Karlovac Na Zvijezdi će se urediti kanalizacija, nogostup, popločit će se Radićeva