Izbornik
Naslovnica Županije Brodsko-posavska
Predstavljen novi katalog županijske Turističke zajednice

Priroda, spomenici, lovni i cikloturizam te hrana, vino i restorani na jednom mjestu

Foto: Ivica Galović/PIXSELL
Novi promidžbeni katalog Turističke zajednice BPŽ-a podijeljen u nekoliko kategorija u kojima su predstavljene prirodne znamenitosti te kapaciteti za bavljenje lovnim turizmom i cikloturizmom. Izrađen je i trominutni promotivni spot na hrvatskom i engleskom jeziku

Novi promidžbeni katalog Turističke zajednice Brodsko-posavske županije pod nazivom “Udahni, okusi, doživi” predstavljen je u vijećnici Brodsko-posavske županije.

DUBROVNIK Celebrity Cruises podržao projekt Poštujmo Grad

Nastao je kao rezultat analize cjelokupne turističke ponude ovoga kraja, pa je podijeljen u nekoliko kategorija u kojima su predstavljene prirodne znamenitosti te kapaciteti za bavljenje lovnim turizmom i cikloturizmom čije su rute osmišljene vodeći se idejom da uz svaku postoje kulturno-povijesni spomenici, prirodne zanimljivosti ili ugostiteljski objekti, kao i bogata eno-gastro ponuda u duhu tradicije ravničarskog kraja. Izrađen je i trominutni promotivni spot na hrvatskom i engleskom jeziku, a dodatno je napravljen i poluminutni promotivni spot. U tijeku je i redizajn internetske stranice županijske Turističke zajednice.

Posebno valja izdvojiti karte projekta Slavonia Bike koji je realiziran uz potporu Ministarstva turizma, koje prikazuju sve biciklističke rute na ovome području.

Direktorica Turističke zajednice Ružica Vidaković iskoristila je promociju i za najavu budućih projekata u turizmu te naglasila dobru suradnju s Brodsko-posavskom županijom.

Čelnici Imotskog i županijske JU za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode “More i krš” Ojačat će suradnju na zaštiti i očuvanju spomenika prirode Modrog i Crvenog jezera

– Naša županija poznato je odredište kulturnog, aktivnog, avanturističkog i gastronomskog turizma i upravo su to teme novog kataloga. Zadaća Turističke zajednice primarno je promocija destinacije, što i činimo tijekom cijele godine na sajmovima i putem posebnih prezentacija u zemlji te na strateškim inozemnim tržištima. Slijedom toga dodatno smo se angažirali i uložili u alate za marketing i promociju – rekla je Ružica Vidaković.

Kako je većina turističke ponude Slavonije, pa tako i Brodsko-posavske županije gastronomsko-enološke prirode, velik dio kataloga posvećen je upravo autohtonim i tradicijskim jelima te osim recepata za pripremu nudi i lokacije gdje se mogu kušati.

S ovim katalogom svi turisti i posjetitelji Brodsko-posavske županije na lak i jednostavan način moći će doći do svih relevantnih informacija kako bi svoj boravak učinili što kvalitetnijim i sadržajnijim, a tomu pridonosi činjenica da je katalog tiskan na čak šest svjetskih jezika.

Dubrovnik u procesu ocjene održivosti destinacije Cilj je da grad postane još bolje mjesto za život

Katalog i promo-turistički film Brodsko-posavske županije predstavljeni su prvi puta na 21. Međunarodnoj poslovnoj burzi u Gradacu u sklopu Workshopa B2B na koji je prijavljeno 80 turističkih subjekata iz cijele Hrvatske.

Pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo, Gordana Fabčić dodala je kako Brodsko-posavska županija, putem ovog upravnog odjela, skrbi o radu Turističke zajednice te financijski i na druge načine sudjeluje u realizaciji projekata s ciljem promidžbe kontinentalnog turizma.