Izbornik
Naslovnica Županije Osječko-baranjska
BESPLATNE EDUKACIJE

Seminari kao dodatni alati poduzetnicima za bolje poslovanje

Foto: Osječko-baranjska županija
Cilj projekta je dati poduzetnicima dodatne informacije i dodatne alate kako bi u ovom izazovnom vremenu mogli unaprijediti svoje poslovanje, biti konkurentni na tržištu i dugoročno opstati

U organizaciji Upravnog odjela za gospodarstvo Osječko-baranjske županije održan je seminar pod nazivom "Miris kao marketinški alat". Riječ je o nastavku ciklusa besplatnih edukacija za poduzetnike i ostale koji žele razvijati svoja znanja i poslovne vještine, unaprijediti pristup poslu i poslovnoj organizaciji te ostvariti bolje rezultate poslovanja. Projekt je pod nazivom "Poduzetnički obzor" pokrenut u rujnu i ovo je bio već sedmi seminar.

– Cilj projekta je dati poduzetnicima dodatne informacije i dodatne alate kako bi u ovom izazovnom vremenu mogli unaprijediti svoje poslovanje, biti konkurentni na tržištu i dugoročno opstati. Na seminarima se obrađuju različite teme prilagođene potrebama poduzetnika i poslovnog okruženja, a do sada održani su bili izuzetno dobro posjećeni pa su i povratne informacije su jako pozitivne. Sudionici su dobili nova znanja i vještine, što nam je i bio cilj. S edukacijama nastavljamo svaka dva tjedna, a naravno, ovo je samo jedna od mjera koje Osječko-baranjska županije provodi s ciljem poticanja poduzetništva, poput bespovratnih i beskamatnih kredita i potpora te različitih projekata i edukacija kojima nastojim pomoći poduzetnicima – kazala je Ivana Katavić Milardović, pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo. Dodala je da su polaznici zadovoljni kvalitetom i konceptom seminara i radionica, posebice činjenicom da su te aktivnosti u velikoj mjeri sufinancirane sredstvima Županije jer su potrebe poduzetnika za dodatnim usavršavanjem vrlo često veće od njihovih financijskih mogućnosti.

Predavanje o mirisima kao marketinškom alatu održala je Anamarija Pažin Morović, mag. oec., aromaterapeut i wellness menadžer.

– Mirisi su nova komunikacija s klijentima i tržištem te sam nazočnima na seminaru pokazala na koji način mogu primijeniti mirise i aromaterapije u vlastitom uredu da bi se dobro osjećali, a zatim u komunikaciji s klijentima, kako mogu unaprijediti prodaju, postati prepoznatljivi na tržištu i probati nešto novo, što do sada nisu koristili u svom poslovanju – istaknula je.

Poduzetnik Darko Vodeničar kao direktor tvrtke Potenza sudjelovao je na svim dosadašnjim seminarima, a smatra ih dobrim poticajem i dobrom početnom edukacijom.

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA Pri kraju gradnja prve zgrade Gospodarskog centra u Osijeku OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA U Donjem Miholjcu otvorena nova moderna srednja škola REZULTATI Županija oborila rekord, lani čak 40 posto više turista