Izbornik
Naslovnica Županije Požeško-slavonska
Zdravo i dostupno: Kupcima je osigurana dostava na kućni prag

U online tržnici Lipika i Pakraca olakšan put do domaćih proizvoda

1/3
Foto: Lipički compas
U ponudi su domaći proizvodi uzgojeni u krugu od 20 do 30 kilometara

Kako bi pomogli spojiti kupce i trgovce koji su redovito četvrtkom pohodili pakračku tržnicu, a što je u doba epidemije koronavirusa otežano i provodi se uz mjere opreza i ograničenja, portal compas.com.hr nedavno je objavio članak s popisom svih trgovaca i njihovim kontakt-podacima. U međuvremenu su odlučili otići i korak dalje te u suradnji s Lipičkom razvojnom agencijom LIRA-om na svom portalu pokrenuti posebnu kategoriju naziva “Tržnica domaćih proizvoda”.

Cilj je privlačenje investicija i otvaranje novih radnih mjesta Započeli radovi na gradnji zajedničke infrastrukture u Poduzetničkoj zoni Lipik 2

‘Odlična ideja’

U njoj potpuno besplatno objavljuju kontakte, ponudu i mogućnosti dostave svih zainteresiranih obrta, OPG-ova i tvrtki kako bi njihovi dosadašnji, a i potencijalni budući kupci s područja Pakraca i Lipika mogli na jednom mjestu imati informacije tko što nudi i na koji način im to može biti dostavljeno.

– Na ovaj način želimo dati i svoj doprinos u ovim teškim vremenima i pomoći građanima Lipika i Pakraca i trgovcima koji ih opskrbljuju domaćim proizvodima, uz naše redovite aktivnosti informiranja javnosti na ovom području. Podijelite ovu stranicu s prijateljima i širite poruku: “Kupujmo domaće, kupujmo Hrvatsko!” – pozvali su inicijatori i pokretači projekta.

Osnivanje online tržnice za područje Lipika i Pakraca podržao je i lipički gradonačelnik Vinko Kasana.

Brojni sudionici u “Mimohodu pobjednika” obilježili obljetnicu početka Domovinskog rata U Pakracu je neprijatelju slomljena kičma i prije potpisivanja Sarajevskog primirja

– Mislim da je to odlična ideja, pogotovo u ova vremena koja su nam došla, ali i inače. I kada ovo sve prođe, mislim da će ta tržnica imati svoje mjesto i da će funkcionirati i dalje – istaknuo je Kasana te dodao:

– Ljudi se u ovo krizno vrijeme teško opskrbljuju proizvodima, osobito domaćima i kvalitetnima. Sama činjenica da možete naručiti nešto i da vam se dostavlja na kućni prag već puno znači, plus ono što je najvrednije u svemu tome, a to je da možete biti sigurni da ćete dobiti kvalitetan domaći proizvod uzgojen u krugu od 20 do 30 kilometara. Mi se ovdje praktično svi međusobno poznajemo i znamo tko što radi i kako radi. Dakle, zdravo i dostupno – poručio je gradonačelnik.

Pozivom do uvrštenja

Pokretanje online tržnice u Lipiku dodatno dobiva na snazi uzme li se u obzir da je ovaj grad, za razliku od susjednog Pakraca, s kojim je tradicionalno povezan, više turističko, a manje trgovačko središte. U Lipiku inače radi mala zelena tržnica, kapaciteta najviše petnaestak prodavača koji svoju ponudu izlažu uglavnom subotom.

Svi zainteresirani obrti, tvrtke i OPG-ovi s područja Lipika i Pakraca mogu se javiti osnivačima stranice svakog radnog dana između 8 i 14 sati na broj 099/3808-436 kako bi ih se uvrstilo na Tržnicu domaćih proizvoda.

Sport u službi turizma Rukometaši PPD Zagreba kao ambasadori Lipika i županije

Službena web-adresa tržnice je trznica.compas.hr, a svoju stranicu imaju i na Facebooku.