Dječja igrališta, višenamjenske solarne klupe i punjači, organizacija niza događanja, uređenje društvenih prostorija, izleti, uređeni cvjetnjaci, ograde oko područnih škola, niz izložbi, sve je to napravljeno u posljednjih pet godina kroz karlovački projekt KAkvart.
Iznimno popularan projekt jedinstven u Hrvatskoj, kojim se gradskim četvrtima i mjesnim odborima omogućava da od Grada dobiju sredstva za neke posebne projekte koje onda sami i provode, provodit će se i ove godine.
Pun pogodak
Zato je već ovih dana pred prepunom dvoranom u karlovačkoj Aquatici predstavnicima gradskih četvrti i mjesnih odbora predstavljen novi Javni poziv za projekt KAkvart za 2020. u sklopu kojeg će im na raspolaganju biti ukupno 800.000 kuna. Javni poziv je otvoren od 13. ožujka na web-stranici Grada Karlovca i do 14. travnja ove godine mještani mogu prijaviti svoje projekte.
– U sklopu projekta jedinice mjesne samouprave prijavljuju svoje aktivnosti, odnosno neke male komunalne projekte u svojim gradskim četvrtima i mjesnim odborima. Gotovo svi projekti koji su provedeni kroz KAkvart pokazuju se kao pun pogodak, od ovih manjih komunalnih do društvenih i vjerujem da će tako biti i u idućem razdoblju. Ono što nas posebno raduje jest to što je kroz program došlo do snažne suradnje vijeća mjesnih odbora i gradskih četvrti, naših kulturno-umjetničkih društava, dobrovoljnih vatrogasnih društava i udruga koje se bave različitim aktivnostima, tako da program osim što donosi korist za zajednicu, ima i dimenziju druženja i razvijanja pozitivnog ozračja u zajednici – istaknuo je D. Mandić.
Zahvalio je kompaniji Heineken Hrvatska što su i ove godine podržali ovaj važan projekt za lokalnu zajednicu, kao i svim volonterima koji se angažiraju u želji da svoje mjesto učine ljepšim i ugodnijim za život.
Ljudmila Bratko Gašpić, menadžerica korporativnih komunikacija Heinekena Hrvatska istaknula je da je veseli što je Heineken Hrvatska sa svojim brendom Karlovačko i ove godine ponosni prijatelj KAkvarta koji je odlučilo podržati peti put zaredom.
Podrška već petu sezonu
– Heineken Hrvatska, kroz brend Karlovačko, sa zadovoljstvom već petu sezonu podržava ovaj izniman projekt grada Karlovca koji iz godine u godinu postaje sve bolje mjesto za život. U tome sudjelujemo zajedno - mi iz privatnog sektora te građani, gradske četvrti i gradska uprava. Ponovno očekujemo velik broj kvalitetnih prijava projekata kojih je dosad realizirano gotovo stotinu – kazala je Ljudmila Bratko Gašpić, menadžerica korporativnih komunikacija Heinekena Hrvatska.
KAKvart program jedinstven je projekt u Republici Hrvatskoj. Predstavlja sinergiju Grada Karlovca, privatnog sektora i volonterizma u čemu veliku ulogu imaju građani koji biraju i prijavljuju projekte koje smatraju važnima za svoju lokalnu zajednicu, te sami svojim radom osiguravaju njihovo provođenje. Do sada je realizirano ukupno 98 projekata u vrijednosti većoj od šest milijuna kuna.