Župan i predsjednik TZ Kvarnera Zlatko Komadina te direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živadinov predstavili su jučer turističke rezultate u 2017. godini. Kako je istaknuto, Kvarner je posjetilo 8% više gostiju, odnosno bilježi se 2,9 mil. dolazaka. Ostvareno je 9% više noćenja što je ukupno 18,5 milijuna noćenja, priopćili su iz Županije. Također, najavljene su aktivnosti TZ Kvarnera za 2018. godinu.
- Svjedoci smo rekordne turističke sezone u kojoj smo nadmašili sva očekivanja i plan za 2017. u svim vidovima smještaja u odnosu na 2016. godinu. Poseban porast bilježimo u pred i post sezoni, preko 20%, dok je glavna sezona puna u svim smještajnim kapacitetima Naši iznajmljivači su prepoznali projekt Kvarner family te dižu kvalitetu iz godine u godinu - rekao je Komadina te dodao da Gorski kotar ima najveći udio domaćih gostiju što potvrđuje tezu da je izletište i vikend destinacija. I Gorski kotar bilježi značajan porast posjetitelja i dolazaka, a osim dobre dobre izletničke priče rezultat je to i orijentaciju prema sportu, rekreaciji i pripremi sportaša.
Župan je istaknuo kako je bitno povećavati ponudu u predsezoni i posezoni te kao primjer naveo podizanje kvalitete i povezivanje županijskih zdravstvenih ustanova s hotelijerstvom. Značajan iskorak napravila je i Thalassoterapia Opatija koja ima sklopljen ugovor s Norvežanima i njihovim zdravstvenim osiguranjem.
Cilj produljenje sezone
Peršić Živadinov je navela kako je u svim subregijama zabilježeno povećanje dolazaka i noćenja, a otok Krk kao subregija ima najveći udio od 36% turističkog prometa. Udio domaćih gostiju se povećao, što predstavlja dobre preduvjete za daljnji porast broja gostiju u pred i posezoni.
Nadalje se Peršić Živadinov osvrnula na ostvarene rezultate u usporedbi s ostalim županijama, gdje se Primorsko-goranska županija nalazi na trećem mjestu, ali po popunjenosti kapaciteta ipak ostvaruje bolje rezultate nego drugoplasirana Splitsko-dalmatinska županija. Govoreći o projekcijama za 2018. godinu, rekla je da su postavljene kao "zlatna sredina" između rezultat ostvarenih u prethodne dvije godine, pa je on tako postavljen na 5% porasta u odnosu na 2016. godinu.
Po planu su predviđene daljnje aktivnosti upravljanja destinacijom, posebice s nastavkom ciljane diversifikacije po zemljama i vrsti tržišta, komunikaciji te suradnji s privatnim i javnim sektorom s ciljem produljenja turističke sezone odnosno smanjenja sezonalnosti.