Najprometnija cesta kroz Karlovac, takozvana Brza cesta, od danas je djelomično u rekonstrukciji i to do 14. lipnja. Riječ je o prvoj fazi obnove Brze ceste, odnosno o kompletnom komunalnom uređenju raskrižja Smičiklasove i Prilaza V. Holjevca kod karlovačkog Glavnog kolodvora.
To je prva faza uređenja prometnice koja završava 14 lipnja, zbog ljetne turističke sezone da bi od jeseni počela druga faza, rekonstrukcija drugog dijela ceste, raskrižja Prilaza s Ulicom kralja Tomislava i obnovom pothodnika ispod raskrižja. Čitav projekt vrijedan je 12,9 milijuna kuna, vode ga Hrvatske ceste, a za hidroizolaciju pothodnika Grad Karlovac će osigurati 1,2 milijuna kuna.
- Očekuje nas komplicirana regulacija jer će raskrižje Smičiklasova-Prilaz V. Holjevca biti zatvoreno, a promet Brzom cestom kanalizirat će se u jedan trak i odvijati dvosmjerno. Obzirom na velik broj vozila, očekujemo i velike gužve kroz Karlovac. Karlovčanima preporučujemo brojne alternativne pravce. Promet s D3; Duga Resa – Karlovac neće se moći priključiti na ovo raskrižje, nego će ići Meštrovićevom ulicom na kružni tok Novi Centar, Trg hrvatskih branitelja i dalje prema odredištu, baš kao i promet s D6 iz Slovenije. I javni prijevoz će se odvijati pored Tržnice i Trga hrvatskih branitelja, dok će Autobusni kolodvor funkcionirati preko jednog traka raskrižja Prilaza V. Holjevca i Smičiklasove, a i benzinska postaja Rakovac bit će povezana na Brzu cestu. S Hrvatskim cestama je dogovorena regulacija prometa, a tražili smo od nadležnih i da teretna vozila idu autocestom, a ne kroz grad – kazao je Miloš Đanković, viši savjetnik za promet u Gradu Karlovcu.
Dodao je da će na 6 ili 7 raskrižja u gradu biti problema s funkcioniranjem jer će biti preopterećena, što vozači moraju imati na umu.
Ivan Mrzljak, dogradonačelnik Karlovca kazao je da su pripreme za ove radove napravljene, te da će na jesen početi i kompletna obnova pothodnika ispod raskrižja Brze ceste i Tomislavove ulice.
- Puštanje Ulice Rakovac u promet bio je preduvjet da započnemo realizaciju ovog vrlo kompleksnog projekta. Stvarno očekujemo velike gužve jer ova dva križanja i cesta D-1 su izuzetno frekventni, ali ovaj zahvat moramo napraviti zbog komunalne infrastrukture, problema s vodom i kanalizacijom, pothodnikom - poručio je dogradonačelnik Mrzljak.