Izbornik
Naslovnica Županije Istarska
U Pazinu otvoren ured TZ-a središnje Istre

'Unutrašnjost Istre sve privlačnija gostima poluotoka'

Pazin
Foto: Dusko Marusic/Pixsell
Direktorica TZ-a središnje Istre Sanja Kantaruti istaknula je da ovo područje broji ukupno 3.368 kreveta i 571 smještajnih objekata, ponajviše kuća za odmor, odnosno vila s bazenima

Ured Turističke zajednice središnje Istre (TZSI), teritorijalno najveće turističke zajednice u Istri s devet jedinica lokalne samouprave, svečano je otvoren u ponedjeljak u Pazinu.

Na području koje pokriva novootvoreni ured 2016. godine ostvaren je iznadprosječan turistički promet pa su tako općine Cerovlje, Gračišće, Karojba, Lupoglav, Pićan, Sv. Petar u Šumi, Sv. Lovreč, Tinjan i Grad Pazin ostvarili ukupno 217.451 noćenja i 27.799 dolazaka. To je porast  od 27 posto po broju noćenja odnosno 28 posto u dolascima u odnosu na 2015. godinu, izneseno je na otvaranju.

"Indeksi povećanja među najvišima su u Istri, što upućuje na zaključak da je unutrašnjost sve privlačnija gostima poluotoka. Područje TZSI-ja broji ukupno 3.368 kreveta i 571 smještajnih objekata, ponajviše kuća za odmor, odnosno vila s bazenima", istaknula je direktorica Sanja Kantaruti.

Ona je podsjetila kako je prošle godine realiziran niz uspješnih projekata. Kako je rekla "odlična godina zaključena je s dvije nagrade Zlatna koza koja je dodijeljena smotri vina središnje Istre u Gračišću u kategoriji najboljeg gourmet eventa, te Zip lineu pazinske tvrtke Quadruvium koji je proglašen jednim od najboljih turističkih proizvoda u Istri.

Po njenim riječima, kvalitetu projekata koji bi trebali dodatno unaprijediti turizam središnje Istre, prepoznalo je Ministarstvo turizma, koje je Općini Tinjan dodijelilo 500 tisuća kuna za Kuću istarskog pršuta te 343 tisuće kuna Općini Gračišće za uređenje Katinine kuće.

Za područje TZSI-ja osigurano je 843 tisuće kuna bespovratnih sredstva, najviše od svih područja Istre. 

Govoreći o planovima za 2017. godinu, Kantaruti je spomenula izradu strategije razvoja turizma i operativnog marketinškog plana središnje Istre kako bi se između ostalog nastavilo s brendiranjem promocijom destinacije, s posebnim naglaskom na adventure, gastro i kulturne proizvode.