Turistička zajednica Zadarske županije predstavila je u Kneževoj palači novu strategiju i brend identitet županijskog turizma. Strategijom brendiranja turističke destinacije ZŽ-a koju je županijski TZ pokrenuo u 2017. željela se utvrditi ciljana publika te kreirati osnažen i vjerodostojan brend usklađen među turističkom industrijom, stanovnicima i sustavom turističkih zajednica.
Direktorica Turističke zajednice ZŽ-a Mihaela Kadija istaknula je kako se do rješenja došlo nakon dugog procesa anketiranja, intervjua, razgovora i radionica.
– Produkt je moderan i atraktivan materijal koji nas stavlja uz bok velikim destinacijama i uzdiže iznad konkurencije – naglasila je Kadija predstavivši novi slogan “Reci DA svemu”.
Novom Strategijom željela se definirati prepoznatljivost brenda koji će Zadarsku županiju izdvojiti od sličnih destinacija.
– Naša županija trenutačno uživa imidž tople i gostoljubive destinacije, očuvanog okoliša i čistog mora. Posebno je zanimljiva i atraktivna nautičarima, pogotovo kad uzmemo u obzir da imamo 116 otoka i otočića s prekrasnim uvalama. Vjerujem da će nas uskoro prepoznavati i kao kruzing destinaciju – poručio je župan Božidar Longin.