Više od stotinu američkih turističkih agenata okupilo se na godišnjoj konferenciji Američkog udruženja savjetnika za putovanja (ASTA), koja je prvi put održana u Dubrovniku.
Poruka turističkoj industriji
Amerikanci su tradicionalno u vrhu po broju dolazaka u Dubrovniku, odmah nakon gostiju iz Britanije, ali ovo izuzetno važno događanje, koje pokazuje smjer kretanja i interesa američkog turističkog tržišta, nije važno samo za Dubrovnik već je ujedno optimistična i snažna poruka cijeloj turističkoj industriji u vremenu pandemije.
Na svečanosti otvorenja konferencije govorio je i dubrovački gradonačelnik Mato Franković koji je američkim turističkim agentima poželio dobrodošlicu u Dubrovnik, istaknuvši poruke o bogatstvu povijesti, ponude, ali i sigurnosti Dubrovnika kao turističke destinacije.
– Pandemija nije uništila kod ljudi želju za putovanjima, nego ju je, naprotiv, povećala – rekao je predsjednik ASTA-e Zane Kerby. Naglasio je kako dolaskom u Dubrovnik povećavaju povjerenje Amerikanaca u destinaciju, a činjenica da je tijekom prošle godine samo Hrvatska u Europi ostala otvorena za američke putnike još je više učvrstila to povjerenje.
Nakon otvorenja gradonačelnik Franković kazao je kako se događa se sve ono što želimo – sjajna povezanost s američkim tržištem i velika promocija Dubrovnika. Podsjetio je i kako je upravo ASTA nakon Domovinskog rata među prvima donirala novce za obnovu Dubrovnika, na čemu je ponovo zahvalio, uz simboliku kako upravo ova agencija prva nakon pandemije dolazi u Dubrovnik. Rekao je i kako je prvih deset letova koji stižu iz Amerike već popunjeno te da vlada veliki interes za Dubrovnik.
– Vidimo rezultate našeg rada. Reklamiranje na američkom tržištu, zbog čega su nas neki napadali, dalo je svoje rezultate. Danas su američki gosti prvi po broju dolazaka stranih gostiju u Dubrovniku. Kada krene i ovih osam direktnih letova sa SAD-om tjedno, očekujemo još bolje brojke i to su rezultati našeg rada i naših odluka – istaknuo je Franković..
Vole jesti, piti i istraživati
Predsjednik ASTA-e Zane Kerby izrazio je zadovoljstvo odjecima koje konferencija ima u Americi, gdje agenti koji su još na konferenciji već prodaju turističke pakete za Dubrovnik.
– Drago nam je biti ovdje i prenijet ćemo Amerikancima ono što ova destinacija može ponuditi. Amerikanci vole jesti, piti, ići na izlete, a istraživanja pokazuju da im u koroni najviše nedostaju putovanja. Jako je bitna stvar da je Hrvatska otvorena prema Amerikancima. Oni najčešće rezerviraju sve online, ali opet na kraju dolaze kod putničkih agenata po savjet, a mi ćemo im reći koliko je Dubrovnik odlična destinacija – kazao je Zane Kerby.