Izbornik
Naslovnica Gradovi Sveti Ivan Zelina
Izložbom slovačke slikarice obilježava se drugi rođendan zelinske galerije

“Indiskretni šarm postojanja” ime je izložbe slovačke slikarice s dugogodišnjom zagrebačkom adresom Lydie Patafta. Njezini radovi od ovog će četvrtka krasiti galeriju “Kraluš”, prestižan izložbeni prostor smješten u predvorju Pučkoga otvorenog učilišta Sv. Ivan Zelina. Galerija ovog mjeseca slavi drugi rođendan, a čast da je otvori samostalnom izložbom “Metastabilna sfera” 24. ožujka 2017. imao je istaknuti varaždinski slikar Dražen Pavlović.

Izložba razglednica s uskrsnim motivima Otvorena do 2. svibnja Izložba razglednica s uskrsnim motivima

Vidljivost postava koje redovitom mjesečnom dinamikom bira, koncipira i oživotvoruje kustos prof. Danko Merin, inače poznati hrvatski akademski slikar, mjeri se u tisućama, s obzirom na činjenicu da tijekom 12 mjeseci kulturno-zabavne programe u Učilištu posjeti 15-ak tisuća posjetitelja.

– Radom u dvogodišnjem razdoblju uspjeli smo se pozicionirati na regionalnoj kulturnoj sceni. Prepoznaju nas umjetnici, kritika, a i kulturna publika. Ambicija nam je dodatno se nametnuti i približiti ljepotu likovnog stvaralaštva širim kategorijama publike – riječi su prof. Merina, koji sam odrađuje većinu kreativno-tehnološkog procesa: raspoređuje radove, piše kataloške tekstove, grafički oblikuje katalog te uređuje profil Galerije na Facebooku.

Pri biranju svojih likovnih gostiju u Kralušu se vode kriterijem izvrsnosti, pa su u Zelini tako izlagali Denis Kaplan, Marija Galić, Alfred Krupa, Petar Hranuelli, Damir Matijević i mnogi drugi. Od jeseni kustosu će pri selekciji programa pomagati tročlani umjetnički savjet koji je upravo formiran. Uz Merina, čine ga književnik i likovni kritičar Marijan Grakalić te arheolog i povjesničar umjetnosti Ante Vranković.

Novi turistički trend čine ljepota prirode, mir, tišina i opuštanje u seoskom ugođaju Robinzonski smještaj i odmor u Zelini