Lokalna akcijska grupa “Moslavina” pri kraju je svog velikog projekta brendiranja Moslavine čiji je krajnji cilj razvoj turističkog sektora. Naime, veći dio posla oko ovog projekta je gotov i za mjesec dana trebao bi biti predstavljen široj javnosti. Podsjetimo, izrada brend-strategije Moslavine dio je međuteritorijalnog projekta suradnje pod nazivom “Turizmom razvijamo područje”, koji provodi LAG Moslavina s pet partnera, kontinentalnih LAG-ova.
Cilj brendiranja je definiranje područja i način zajedničke promocije moslavačke regije kako bi se objedinila trenutačna turistička ponuda, a ujedno i na jednom mjesto okupili ponuditelji turističkih sadržaja s obzirom na to da se navedeno područje proteže kroz
čak tri županije.
Gradonačelnik grada Čazme Dinko Pirak mišljenja je da će brendiranje doprinijeti i ponovnom homogeniziranju Moslavine, te je naveo primjere Zagorja i Međimurja koji su brendiranjem svojih područja napravili odličan posao što se potvrdilo povećanjem brojem dolazaka turista.
– Ovaj projekt LAG-a znatno će doprinijeti tome da se neke stvari promijene i da Moslavina postane prepoznatljiv prostor u koji će gosti rado doći. Moslavina ima puno toga za pokazati i možemo biti dobri domaćini brojnim gostima koje očekujemo – kaže gradonačelnik Pirak.