Izbornik
Naslovnica Gradovi Čazma
Završava se međuteritorijalni projekt suradnje

Moslavina će brendiranjem postati prepoznatljiva turistima

Foto: Čazma
– Ovaj projekt LAG-a znatno će doprinijeti tome da se neke stvari promijene. Moslavina ima puno toga za pokazati i možemo biti dobri domaćini brojnim gostima koje očekujemo – kaže čazmanski gradonačelnik Dinko Pirak

Lokalna akcijska grupa “Moslavina” pri kraju je svog velikog projekta brendiranja Moslavine čiji je krajnji cilj razvoj turističkog sektora.  Naime, veći dio posla oko ovog projekta je gotov i za mjesec dana trebao bi biti predstavljen široj javnosti. Podsjetimo, izrada brend-strategije Moslavine dio je međuteritorijalnog projekta suradnje pod nazivom “Turizmom razvijamo područje”, koji provodi LAG Moslavina s pet partnera, kontinentalnih LAG-ova.

Cilj brendiranja je definiranje područja i način zajedničke promocije moslavačke regije kako bi se objedinila trenutačna turistička ponuda, a ujedno i na jednom mjesto okupili ponuditelji turističkih sadržaja s obzirom na to da se navedeno područje proteže kroz 
čak tri županije.

Gradonačelnik grada Čazme Dinko Pirak mišljenja je da će brendiranje doprinijeti i ponovnom homogeniziranju Moslavine, te je naveo primjere Zagorja i Međimurja koji su brendiranjem svojih područja napravili odličan posao što se potvrdilo povećanjem brojem dolazaka turista.

– Ovaj projekt LAG-a znatno će doprinijeti tome da se neke stvari promijene i da Moslavina postane prepoznatljiv prostor u koji će gosti rado doći. Moslavina ima puno toga za pokazati i možemo biti dobri domaćini brojnim gostima koje očekujemo – kaže gradonačelnik Pirak.