![Orlandov stup](/media/daguerre/2018/09/18/50cff87ed01ef76b3e30.jpeg)
Radi definiranja kvalitetnog, stručno projektiranog rješenja Grad Dubrovnik raspisao je javni natječaj za dizajn vizualnog identiteta: '2019. – Orlandova godina'. Natjecateljima, profesionalnim dizajnerima - samostalnim autorima ili kreativnim timovima, na raspolaganju je dokumentacija koja je u digitalnom obliku objavljena uz natječaj, a sastoji se od Općih uvjeta, Projektnog zadatka i prijavnice.
Prijedlog idejnog rješenja vizualnog identiteta treba sadržavati znak i/ili logotip – uz osnovne standarde, prikaz primjene na tiskanim i promotivnim materijalima te prikaz primjene u digitalnom okruženju: internetska stranica, društvene mreže, mobilne aplikacije, internetski oglas itd. te kratak i jasan tekstualni opis rješenja na hrvatskom jeziku.
Rok za prijem natječajnih radova je 17. listopada do 12 sati, a peteročlani ocjenjivački sud s radom će završiti najkasnije do 25. listopada. Rezultati natječaja bit će objavljeni 31. listopada na internetskim stranicama Grada Dubrovnika. Pobjednički rad nosi novčanu nagradu u iznosu od 38.000 kuna, drugonagrađeni rad vrijedan je 14.000, a trećenagrađeni 8.000 kuna.
Sve propozicije natječaja i detalji dostupni su na internetskoj stranici Grada Dubrovnika – ovdje.