Izbornik
Naslovnica Gradovi Ludbreg
SURADNJA LUDBREGA

Uz pomoć europskih fondova do prvih autobusa s pogonom na hidrogen, građanima jeftiniji prijevoz

Foto: Grad Ludbreg
Projekt integralnog prometa na području grada Ludbrega i susjednih općina prilika da se iskoriste znatna sredstva iz fondova EU koja će biti dostupna u novom programskom razdoblju

Grad Ludbreg se u suradnji sa susjednim općinama Mali Bukovec, Veliki Bukovec i Sveti Đurđ, Varaždinskom županijom i Hrvatskim željeznicama uključio u izradu projekta integriranog prijevoza. Prilika je to i da se iskoriste znatna sredstva iz fondova EU koja će biti dostupna u novom programskom razdoblju.

MEĐUGENERACIJSKI KONCEPT Grade pješačke staze, rasvjetu, uređuju okoliš

Izrađen plan linija

U Ludbregu je nedavno boravio i član uprave HŽ-a Mladen Lugarić.

– Razgovarali smo o našoj želji da se željeznička pruga prema Varaždinu i Koprivnici puno više koristi i u svrhu javnog prijevoza, ali i u svrhu prijevoza prema spomenutim gradovima, odnosno prema Zagrebu. Tražili smo da se poveća broj vlakova, da češće voze i da se možemo puno lakše povezati sa susjednim gradovima – kaže gradonačelnik Dubravko Bilić.

Bit integriranog prijevoza je povezivanje vlaka i autobusa u jednu cjelinu pa da građani koji koriste takav oblik prijevoza s jednom kupljenom kartom riješe plaćanje cijelog putovanja.

RADOVI U LIPIKU Prvi grad oslobođen u ratu dobit će dostojan spomen-park

– U tu svrhu smo počeli raditi i studiju, ali i pripreme za projekt. Od Europske unije očekujemo uskoro raspisivanje natječaja putem kojeg bismo mogli nabaviti prve autobuse za čiji pogon bi se koristio hidrogen, odnosno vodik. S te strane bili bismo potpuno ekološki i suvremeni, a s druge strane omogućili bismo povezivanje skoro cijele bivše općine u jednu prometnu cjelinu. Time bismo omogućili ljudima da lakše dođu do Ludbrega, Doma zdravlja, do dućana, do nekih sportskih, kulturnih, obrazovnih sadržaja i svega onoga za čime imaju potrebu ili da im Ludbreg bude međupostaja za jeftiniji prijevoz, jer vlak je još uvijek jeftiniji od autobusa. U tu svrhu je izrađen i plan linija koji bi povezao sva naselja – kaže gradonačelnik.

Četiri postaje

Grad je, dodaje, zatražio i naišao na razumijevanje HŽ-a o povećanju broja željezničkih stajališta u gradu Ludbregu.

Rezultat predanog i kontinuiranog rada Lipik je drugi najuspješniji grad u Hrvatskoj po povlačenju EU sredstava

– Napravilo bi se jedno željezničko stajalište kod pružnog prijelaza u Sigecu Ludbreškom, čime bi se omogućio brži dolazak do Doma zdravlja i do ovog novog dijela grada, zatim postaja Globočec, postaja Čukovec koja već postoji, ali bi se uredila te postaja Bolfan. Na drugu stranu tražili smo da se uvede jedno stajalište u Poljancu. Cilj je da omogućimo kretanje dviju velikih skupina naših građana, to su tinejdžeri koji nemaju svoje aute i umirovljenici koji su uz loše autobusne linije ostali zarobljeni doma – objašnjava ludbreški gradonačelnik Bilić.