– Uvođenje reda i suzbijanje rada na crno u turističkoj djelatnosti, uska suradnja s destinacijskom kompanijom Vir turizam i dosezanje brojke od 3 milijuna noćenja i 200 tisuća dolazaka – najuže su definirani poslovni ciljevi Srđana Liverića, novoizabranog direktora Turističke zajednice Općine Vir - ističu iz virske lokalne uprave, te naglašavaju da je kao iskusni turistički djelatnik te dosadašnji stručni savjetnik Turističke agencije Vir turizam, potom voditelj projekta integralnog hotela na Viru i općinski vijećnik, a ujedno i govornik njemačkog, engleskog i talijanskog jezika, Liverić potvrđen za direktora TZ-a na sjednici virskog Turističkog vijeća održanoj 3. lipnja. Nekoliko dana poslije Liverić ističe da navedeni ciljevi nisu jedini s kojima će se suočiti u mandatu te objašnjava koji su prioriteti u njegovu djelovanju.
Uvođenje reda na otoku
– Ovo je najveći izazov u mojoj karijeri na koji sam više nego spreman odgovoriti. Prije svega, kako bismo zaštitili sve legalne iznajmljivače te naše građane koji se savjesno i zakonski bave turističkom djelatnošću, nastavit ćemo s programom uvođenja reda na otoku. To znači da ćemo i dalje u suradnji s Komunalnim redarstvom Općine Vir i Državnim inspektoratom detaljno na terenu provoditi registraciju svih gostiju, komercijalnih i nekomercijalnih, jer nam je krajnji cilj suzbiti i iskorijeniti rad na crno. To je naša obaveza prema svima onima koji legalno rade posao i krajnji interes svih Virana – kaže direktor Liverić koji je diplomirao na Fakultetu za hotelski i turistički menadžment u Opatiji, a prije i tijekom studija radio je u Hotelskom gradu Haludovo na svim poslovima jedne složene turističke jedinice; recepciji, ugostiteljskim centrima ili na poslovima kućne radinosti.
Potom je, kako se navodi iz virske uprave, Liverić u privatnom turističkom poduzeću GPP Mikić radio u Hotelu Malin u Malinskoj kao voditelj turističkog kampa te ugostiteljstva i turizma u Šilu na otoku Krku, a bio je još i voditelj komercijalnih poslova u Krajani, tvornici za preradu ribe. Od 2014., kada se vratio na otok Vir, radi u Turističkoj agenciji Vir turizam, a riječ je o općinskoj destinacijskoj kompaniji s kojom će, kako kaže, produbiti suradnju i uspostaviti najtješnje veze na poslovima brendiranja i promoviranja destinacije.
– Dosad je Vir turizam sam vodio takve poslove, a sada ćemo uz pojačanu marketinšku djelatnost na sajmovima, zajednički razvijati manifestacijske programe u sklopu projekta Vir 365. To znači da ćemo sezonske, kulturne, glazbene, tradicijske, sportske i gastro manifestacije produbiti po sadržaju te ih učiniti bogatijima i značajnijima za naš otok. Vir turizam i Turistička zajednica Općine Vir bit će poput sijamskih blizanaca – najavio je Viranima Liverić zaokret u djelovanju virskog TZ-a.
– Turistička zajednica mora imati svoja tiskana turistička izdanja, potom proizvode poput elektronskih platformi i aplikacija kako bi informacija s Vira trenutno bila dostupna svima, pa ćemo u tu svrhu izraditi web-stranicu našeg TZ-a. Dosad je nismo imali – objasnio je Liverić smjer uz pomoć kojega će virski TZ napustiti dosadašnju neprepoznatljivost.
Svaki gost je bitan
– Ne može se danas nitko baviti turizmom i očekivati da će se lijepe stvari dogoditi same od sebe. Mi godinama strukturno gradimo destinaciju i njezin današnji privlačni imidž, pa smo zato i postali elitna hrvatska turistička destinacija. Redovito smo pozicionirani među 10 najboljih destinacija u Hrvatskoj, ali ujedno smo i broj jedan po noćenjima u Zadarskoj županiji. Te pozicije svakako želimo zadržati, a do 2025. cilj nam je ostvariti 3 milijuna noćenja i 200 tisuća dolazaka – prenose s Vira izjavu direktora virskog TZ-a objašnjavajući kako se u turizmu dolazi do uspjeha.
– Svaki gost na otoku nama je važan. Dočekujemo ga i ispraćamo s osmijehom, ne s isključivom željom da se napune džepovi, već da mu se ponudi doživljaj destinacije, osjećaj dobrodošlice i najbolja usluga. Činjenica je da nam se na otok turisti stalno vraćaju, kao i da kontinuirano dobivamo nove goste, a to znači kako smo imali viziju i napravili pravi posao u turizmu. Nije uspjeh Viru pao s neba, niti smo ga nezasluženo stekli. Naporno smo radili i u svaku zarađenu turističku kunu uložili barem dvije – zaključio je Liverić.