U Osnovnoj školi "Vladimir Nazor" Đakovo održana je završna konferencija projekta "Stemovci u borbi za spas planeta Zemlje". U sklopu projekta učenici i nastavnici škole proveli su niz različitih aktivnosti i istraživanja s ciljem dodatnog jačanja svog znanja i vještina. Partneri na projektu bili su Otvorena računalna radionica iz Zagreba koja je provodila edukacije i radionice s timom učitelja uključenim u projekt te GeoCamp Iceland koji je sudjelovao u razmjeni iskustava, izradi kurikuluma za 12 izvannastavnih aktivnosti te izradi i realizaciji zajedničkog projektnog zadatka.
U Centru za kulturu u Belom Manastiru održana je Završna konferencija projekta "E, baš hoću biti poduzetnik", također projektu usmjerenom na unapređenje vještina učitelja i drugih odgojno-obrazovnih radnika iz područja STEM-a, kao i IKT-a, poduzetništva i rada s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama i nadarenim učenicima. Projekt se provodi u osnovnim školama "Silvije Strahimir Kranjčević" iz Levanjske Varoši, "Antunovac" iz Antunovca i "Šećerana" iz Belog Manastira.
– Ovim se projektima nastojalo dodatno potaknuti učenike na bavljenje STEM aktivnostima, osnažiti njihova znanja i vještine te moć zapažanja i zaključivanja. Posebna vrijednost projekata je i nabava dodatne opreme koja će služiti budućim generacijama. Želja nam je da marljiva i talentirana djeca budu lokomotiva uspjeha kako u svojim školskim sredinama tako i u cijeloj našoj zajednici – kaže dožupan Josip Miletić.
Ravnateljica OŠ "Silvije Strahimir Kranjčević" iz Levanjske Varoši Nataša Šego kazala je kako su, zahvaljujući projektu, učitelji dodatno osnažili svoje vještine u području poduzetništva.
– Oni su, na ovaj način, postali treneri poduzetništva te sada svoje znanje mogu prenositi na učenike i kolege profesore, ali i razvijati one vještine kod djece koje nedostaju u našem školstvu, poput prepoznavanja vlastitih želja oko odabira budućeg zanimanja. Vrijednost projekta je 135.000 eura, a sredstva su, osim za obuku nastavnika, iskorištena i za izgradnju STEM uzdignutih vrtova u trima školama partnerima. Vrtovi su opremljeni solarnim navodnjavanjem i tajmerima, a svi proizvodi poslije se koriste u našoj školskoj kuhinji – istaknula je Šego.