Izbornik
Naslovnica Županije Karlovačka
U obliku dječje vjetrenjače

Karlovačka županija dobila novi turistički logo

Karlovačka županija predstavila je novi turistički logo
1/6
Foto: Kristina Štedul Fabac/PIXSELL
Dizajner Vladimir Resner osmislio je logo i pojasnio kako je osnovna ideja novog vizualnog identiteta bila da u njemu budu kapljica i list, u centru je pozicionirana karlovačka Zvijezda, da to bude vjetrenjača došlo je od rastočkih mlinova.

Logo u obliku dječje vjetrenjače, s kapljicama plave, zelene i žute boje i karlovačkom Zvijezdom u sredini, te sloganom In medias res; novi je turistički logo Karlovačke županije koji će se koristiti na svim dokumentima.

Uspjeh na Danima turizma Karlovac je jedna od najljepših kontinentalnih turističkih destinacija

Autore novog turističkog identiteta iz tvrtke Millenium promocija iz Zagreba, inspirirala je činjenica da je riječ o najposjećenijom kontinentalnoj županiji, najzelenijoj, vodom najbogatijoj županiji smještenoj u središtu Hrvatske. 

S našom županijom je uvijek lijepo: mi smo u središtu svih gibanja, sve jesmo, a sve nam i izmiče tako da je ovo bio veliki izazov ispred Millenium promocije, ali ja sam uvjeren da je dobar posao odrađen.

Brend je bio kako pokazati vlastitu osobnost, a ona se krije negdje u najzelenijoj županiji, u jedinstvenim ljepotama naših rijeka i otvorenosti naših ljudi, sve to zajedno kroz ovaj proces treba i potvrditi i proširiti ljepote naše županije. In medias res zvuči prepotentno, ali to nije dio nas kao ljudi, nego naprosto pozicija koje nismo svjesni.

Osim slatkovodnog muzeja i muzeja na Turnju, hit su i brojni festivali Karlovac kao turistička destinacija sve je popularniji među stranim, ali i domaćim gostima

Recite mi jedno mjesto na svijetu gdje su čovjek i priroda jedno kao što su Rastoke: ljudi tamo rade, žive, u prirodnoj ljepoti, prije od mlinova, danas, između ostalog, od turizma. Zašto se ne bismo time i pohvalili? A i jednostavno je i ne treba prevoditi – kazao je župan Damir Jelić na promociji novog loga koji je do sada Županiju koštao 130.000 kuna, od čega će 80 posto troška platiti Hrvatska turistička zajednica.

Božo Skoko iz Millenium promocije kazao je kako sada trebaju pomoći edukacijama svim dionicima turizma; od iznajmljivača, hotelijera, proizvođača domaće hrane, te gospodarstva da koriste logo, da pričaju priču o županiji i njenim prednostima i koriste je kao mamac za turiste i ulagače.

Slogan je, dodao je, i obećanje fokusiranog i predanog rada svih u Županiji. U procesu brendiranja treba se voditi racionalnim elementima s jedne strane, gdje pokazujemo zašto bi netko trebao doći ovdje, zabaviti se, odmoriti, ostati neko vrijeme ovdje, a s druge, pružiti one emocionalne razloge zašto bi netko došao ovdje, zavolio ovaj kraj.

Zadar Javni natječaj TZ Grada Zadra traži novi logotip, pobjednik dobiva 15.000 kuna

Nastojali smo osvijestiti taj identitet, pokazati prednosti županije i onda šarmirati potencijalne goste, investitore pa i stanovnike da im pokažemo prednosti života, odmora, investiranja ili rada ovdje - pojasnio je Božo Skoko.

Dodao je da je puno jednostavnije bilo osmisliti logo regije poput Istre ili Međimurja, ali da je Karlovačka županija puno posebnosti kojima se izdvaja; poput činejnice da je, kada su u pitanju turisti, najposjećenija kontinentalna županija mahom zbog svojih prirodnih ljepota, manifestacija, gostoljubivih ljudi.

Dizajner Vladimir Resner osmislio je logo i pojasnio kako je osnovna ideja novog vizualnog identiteta bila da u njemu budu kapljica i list, u centru je pozicionirana karlovačka Zvijezda, da to
bude vjetrenjača došlo je od rastočkih mlinova.

Logo TZ grada Šibenika Objedinili dva spomenika Novi logo Turističke zajednice grada Šibenika

– Dječja igračka vjetrenjača je asocijacija na sretno djetinjstvo, trčkaranje, simbol radosne djece i radosne priče, dobra uspomena i suvenir. Boje se mogu mijenjati, zavrtiti, ali ima i dosta simbolike, sunca, zelenila. Slogan In medias res je puno više od geografskog pojma, govori o tome da radimo samo bitne stvari, da se bavimo samo bitnim stvarima i da zapravo nosimo bitne emocije sa sobom kao uspomene iz Karlovačke županije, to je ta priča In medias res. I da se, naravno, u županiji bave samo bitnim stvarima; slogan je obećanje – kazao je Resner.