Izbornik
Naslovnica Županije Koprivničko-križevačka
DIONICA KRIŽEVCI-KOPRIVNICA-DRŽAVNA GRANICA

Najveći infrastrukturni projekt na ovom području: Obnova i izgradnja drugog kolosjeka željezničke pruge

Foto: Koprivničko-križevačka županija
Riječ je o strateškom projektu od javnog značaja za Republiku Hrvatsku ukupne vrijednosti 2 milijarde i 624 milijuna kuna

Župan Darko Koren i zamjenik župana Darko Sobota jučer su u Banskim dvorima prisustvovali potpisivanju Ugovora za izvođenje radova na Projektu rekonstrukcije i izgradnje drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Križevci-Koprivnica-državna granica.

Koprivničko-križevačka županija U godinu dana u školsku infrastrukturu uloženo 1,4 milijun kuna

Ugovor su potpisali predsjednik Uprave HŽ infrastrukture d.o.o. Ivan Kršić i predsjednik Uprave tvrtke Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S. Muhammet Cengiz uz nazočnost Andreja Plenkovića i Olega Butkovića. 

Riječ je o strateškom projektu od javnog značaja za Republiku Hrvatsku ukupne vrijednosti 2 milijarde i 624 milijuna kuna (bez PDV-a). On predstavlja najveći infrastrukturni željeznički projekt u novijoj povijesti Republike Hrvatske, a sufinancira se iz Instrumenata za povezivanje Europe. 

Župan Koren izrazio je zadovoljstvo nakon potpisivanju sporazuma kazavši kako se radi o velikom događaju za cijelu Republiku Hrvatsku, a posebice za Koprivničko-križevačku županiju.

FINANCIJSKA PODRŠKA Županija kroz međunarodni Savez Alpe Jadran za 50 projekata osigurala 670 tisuća kuna

„Ovo je najveći infrastrukturni projekt koji se ikad odvijao na našem području, iznimno velika investicija financirana najvećim dijelom europskim sredstvima vrijedna preko tri milijarde kuna s uračunatim PDV-om. Ugovor je potpisan s turskom kompanijom koja je dobila posao na međunarodnom natječaju, a radi se o 42,6 kilometara nove pruge u što se uključuju i infrastrukturni  objekti – nadvožnjaci,željezničke postaje, nekoliko stajališta i čitav niz manjih građevinskih objekata. Rok izvršenja radova je 42 mjeseca, dakle radovi bi trebali biti gotovi u listopadu 2023. godine“, izvijestio je župan nakon potpisivanja Ugovora.

Župan je spomenuo kako će rekonstrukcija i nadogradnja povećati kapacitet pruge te podići brzinu prometovanja i razinu sigurnosti na koridoru, a po završetku projekta najveća dopuštena brzina prometovanja na dionici bit će 160 km/h.

Đaci trećih razreda 18 osnovnih škola U školi plivanja sudjeluje 486 učenika

Rekonstrukcijom i obnovom postojeće željezničke pruge i izgradnjom drugog kolosijeka rekonstruirat će se kolodvori Lepavina i Koprivnica, izgraditi novi kolodvor Novo Drnje, a postojeći kolodvor Mučna Reka će se prenamijeniti u stajalište. Rekonstruirat će se stajališta Majurec, Carevdar, Vojakovački Kloštar i Sokolovac i izgraditi novo stajalište Peteranec. Izgradit će se sedam mostova, tri vijadukta, osam cestovnih nadvožnjaka, tri cestovna podvožnjaka i devet pothodnika. Rekonstrukcija željezničke pruge uključuje i izgradnju svodnih i paralelnih cesta uz trasu željezničke pruge, obnovu i modernizaciju kontaktne mreže i ostalih elektroenergetskih postrojenja te ugradnju novih signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja.

Nova dvokolosiječna dionica slijedit će postojeću trasu uz iznimku poddionice Carevdar – Lepavina pa će se ukupna duljina dionice pruge Križevci – Koprivnica – državna granica s Mađarskom skratiti s 43,2 km na 42,6 km.