Izbornik
Naslovnica Županije Bjelovarsko-bilogorska
Hrvatske ceste, Strabag i Ceste Bjelovar potpisali ugovor

Počinju radovi na dionici istočne obilaznice

Istočna obilaznica Bjelovar
Foto: Damir Špehar/PIXSELL
Ugovor je potpisan za radove na području Bjelovara u duljini od 5,6 km, no zahvati će ići i na ostatku ceste koji nije na bjelovarskom području

Za dionicu ceste od Gudovca do Farkaševca, koja bi omogućila prometovanje već izgrađenom dionicom brze ceste od Farkaševca do Zagreba, stvoreni su uvjeti za početak radova. Naime, nakon što je u ožujku potpisan Sporazum o suradnji i aktivnostima u realizaciji izvanrednog održavanja cesta na području Grada Bjelovara, koji su potpisali gradonačelnik Dario Hrebak i predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić, ovih su dana predstavnici Hrvatskih cesta i izvođača radova – Strabag i Ceste Bjelovar, potpisali Ugovor o izvođenju radova na DC 544.

Bjelovar Uzbudljiv početak škole Dva europska projekta u I. OŠ Bjelovar

Sve dozvole dobivene

U ime Hrvatskih cesta ugovor je potpisao Nenad Čer, a u ime izvođača radova Milivoj Palinić i Walter Renner, prokuristi tvrtke Strabag. Ugovor je potpisan za radove na području Grada Bjelovara u duljini od 5,6 kilometara, no radovi će ići i na ostatku ceste koji nije na bjelovarskom području. Rok za izvođenje radova je tri mjeseca, a vrijedni su 13,369.667,20 kuna. Ugovor obuhvaća zahvate na postojećoj cesti, koja će biti proširena. U dijelu naselja već su započeti radovi u suradnji s Gradom Bjelovarom koji je zadužen za pješačke staze i odvodnju. Ukupna vrijednost radova na cijeloj dionici je oko 24 milijuna kuna. Grad Bjelovar uložit će oko 5 milijuna kuna. Uz predstavnike Hrvatskih cesta, izvođača radova, gradonačelnika Hrebaka i župana Damira Bajsa, obilasku je nazočio i pomoćnik ministra za promet i infrastrukturu Alen Gospočić koji je najavio bi radovi mogli završiti prije od očekivanog, unatoč mnogim skeptičnim komentarima vezanim uz taj projekt.

Dino Tomić Dino Tomić preselio se kao 14-godišnjak s obitelji u Norvešku Bjelovarac s norveškom adresom naslikao portrete kraljevske obitelji

– Radovi idu više nego dobro, sada je već 50 posto radova gotovo, a sjećam se kada se prije šest mjeseci na istom ovom mjestu govorilo kako je projekt prevelik i teško izvediv – kazao je Gospočić.

Osim finalizacije radova, u pitanje su dovedena i raskrižja koja se planiraju graditi na toj dionici, jer, kako tvrde iz policijske uprave, daleko sigurniji bili bi kružni tokovi. Gospočić je istaknuo da je projekt dobio sve valjane dozvole od nadležnih institucija te je odobren u obliku u kojem je predstavljen. Određene kritike na projekt stigle su od župana Bajsa koji je čvrstog stava kako ovoj županiji treba brza cesta.

– Ovdje potpisujemo ugovor koji je vezan uz državnu cestu. Takvih ugovora u Hrvatskoj ima puno, a mi nažalost smatramo da je to veliki događaj. Istaknuo bih da bez brze ceste ni ova ni susjedna županija neće moći gledati u budućnost. Očekujemo da obećanje ministra Butkovića o raspisivanju natječaja za građenje ceste od Farkaševca do Bjelovara Hrvatske ceste bude provedeno do kraja 2018. Ovoj županiji i ovom gradu treba brza cesta sada i odmah, a ne 2024. godine – zaključio je župan Bajs.

Vezano uz temu brze ceste, gradonačelnik Grada Bjelovara, Dario Hrebak, rekao je kako je bitno napredovati, a ne stajati na mjestu.

gradilište Projekt HZZ-a Velik interes Bjelovaraca za prekvalifikaciju

”Skeptici su pogriješili”

– Dok drugi pričaju, mi radimo. Imali smo puno ministara s našeg područja u Vladi te nažalost o brzoj cesti slušamo predugo, a ništa se ne realizira. Osobno sam zagovornik opcije da manje pričamo te budemo više konstruktivni i surađujemo s Hrvatskim cestama. Taj način rada doveo je i do ovog projekta za koji su mnogi skeptici tvrdili kako se neće dogoditi, a sada je polovica radova već gotova – ističe Hrebak dodavši kako će se i novim potpisanim ugovorom obnoviti lokalna gradska cesta te se time otvara i 15 kilometara brze ceste.

Naime, čim se obnovi državna cesta do Bjelovara, automatski se stvaraju predispozicije da se otvori i jedan dio traka od Vrbovca do Farkaševca, te da napokon bude pušten u promet.

– Ne bih ja rekao da se ništa ne radi, već da pojedine dionice brze ceste do Bjelovara puštamo u promet. Važnije je od priče da je potrebna brza cesta, jer to svi znamo, djelovati konkretno i raditi ono što možemo i za što nam je pružena prilika – odlučan je Hrebak.

Europskim sredstvima plaćat će se i treća smjena rada dječjih vrtića što je važno za zaposlene roditelje Velik skok u povlačenju novca Četvrti su u Hrvatskoj po ukupnoj svoti novca iz europskih fondova