Nasuprot starogradske jezgre Maistra otvara novi Grand Park Hotel u Rovinju. David Flam, direktor marketinga Maistre, otkriva kako će hotel izgledati i što će novo ponuditi svojim gostima.
U suradnji s arhitektonskim studijem 3LHD radite na četvrtom zajedničkom projektu i uskoro otvarate novi hotel – Grand Park Hotel Rovinj. Po čemu je ovaj hotel poseban?
Tako je, ovo je naša četvrta te ujedno i najznačajnija suradnja s 3LHD u brendu Maistra Collection. Grand Park Hotel Rovinj je točka na i u uređenju ekskluzivne zone Monte Mulini u kojoj se, podsjetit ću, nalaze hoteli Monte Mulini, Lone koji je i ove godine domaćin Dana komunikacija, Eden te plaža Mulini Beach. Hotel je smješten nasuprot stare gradske jezgre Rovinja, uz novu ACI marinu, s pogledom na crkvu svete Eufemije i otok svete Katarine. Po dimenzijama je mnogo veći od starog hotela, što će se najviše osjetiti u zajedničkim prostorima (lobby, restorani, wellness…) koji su brojniji i prostraniji. Od ukupno 209 smještajnih jedinica 16 će biti suitea s pogledom na more, od kojih će neki biti veličine i do 175 četvornih metara.
Gostima će biti na raspolaganju i šest restorana uključujući signature restoran Cap Aureo s open kitchen i chef’s table ponudom. Tu je i Àlbaro Spa&Wellness centar koji je sa svojih 3800 četvornih metara najveći takav centar u Istri, proteže se preko dvije etaže hotela, u unutarnjem i vanjskom prostoru, uključujući i prostor s tri vanjska bazena na vrhu hotela. Izgradnjom ovog hotela stvoren je i veliki javni prostor, naime, prizemlje koje povezuje marinu i hotel dio je gradskog života i dostupno je svim stanovnicima i posjetiteljima Rovinja. Šetnica Lungo Mare Plaza koja vodi do centra grada prepuna je trgovina s proizvodima poznatih svjetskih brendova, ali i domaćih dizajnera, barova i restorana.
Kao kompanija njegujete kulturu, hoće li te vrijednosti biti vidljive i u novom hotelu Park?
Na ovom projektu angažirani su ponajbolji domaći i svjetski arhitekti, dizajneri i umjetnici. Uz već spomenute 3LHD, koji potpisuju arhitekturu hotela, za vizualni identitet zadužen je studio Bruketa&Žinić, dok smo za uređenje interijera odabrali milanski studio Piera Lissonija – Lissoni Architecture, koji je jedan od najcjenjenijih i svjetski najpoznatijih talijanskih dizajnera. Može se reći da je to osoba koja diktira trendove u svjetskom produkt-dizajnu i čiji su radovi danas izloženi u mnogim europskim i svjetskim muzejima.
Ovaj projekt dodatno će obogatiti turističku ponudu Rovinja, ima li ovaj projekt širi utjecaj na hrvatski turizam u cijelosti i planirate li slične projekte?
Ovaj hotel slijedi naša dosadašnja nastojanja da kroz investicije utječemo na podizanje kvalitete turističke ponude i usluge destinacije, ali i šire. Podsjetit ću, ovo je najveće pojedinačno ulaganje Adris grupe u turistički dio poslovanja. Riječ je o investiciji većoj od 600 milijuna kuna koja je proglašena strateškom investicijom u hrvatskom turizmu. U svojoj strategiji rasta i razvoja tvrtka planira investirati dodatne dvije milijarde kuna s ciljem da više od 90 posto smještajnih kapaciteta bude u kategoriji 4 i 5+ zvjezdica. Uz ulaganja u Istri, Adris ulaže i u druga prestižna odredišta u nas, primjerice Zagreb i Dubrovnik, a nadamo se uskoro i u Splitu.