Zagorski turizam u uzlaznoj je putanji. Lani su domaćini u Krapinsko-zagorskoj županiji ugostili 159.200 turista, mahom iz Njemačke, Poljske i BiH, koji su ostvarili 349.000 noćenja i bilježe 12, odnosno sedam posto bolji rezultat od lani. Lansiran je i novi promidžbeni film, snimljen na tridesetak lokacija, koji najavljuje i podbrendiranje ove destinacije.
– Došli smo do jedne razine, najbolja smo destinacija kontinentalnog turizma u Hrvatskoj i sad je pravo vrijeme za podbrendiranje. Imat ćemo glavni brend, našu Bajku na dlanu, a razgranat ćemo ga po kategorijama kako bismo promociju digli na još jednu višu razinu – kaže Željko Kolar, krapinsko-zagorski župan, koji posebno ističe gastronomsku prepoznatljivost Zagorja i tamošnje termalne vode.
Voditeljica županijske Turističke zajednice Sanja Škrinjar kaže da novim spotom i promocijom u Zagorje žele privući parove i obitelji s djecom, ali i sve koje zanimaju povijest, kultura, umjetnost, gastronomiju, terme i bregi te aktivni odmor.
Od novosti će ih, među ostalim, dočekati autokamp u Termama Jezerčica i hostel u Desiniću. U Zaboku se preuređuje dvorac Gjalski, a priprema se i obnova hotela Matija Gubec i kultne Slamarice u Stubičkim Toplicama. U Krapinskim Toplicama gosti mogu, recimo, iskušati simulaciju vožnje helikopterom, a Bajku na dlanu, kako se zove i novi promidžbeni film, može se doživjeti i u vožnji quadom ili, pak, iz zraka, balonom. Dio bogatstva zagorske turističke ponude vidljivo je, dakako, i u novom promidžbenom filmu redateljice Jasenke Haleuš.
– Četverominutni film ima i kraću verziju, sniman je prošlo ljeto na najpoznatijim lokacijama poput Velikog Tabora, Muzeja krapinskih neandertalaca i Marije Bistrice, ali i u netaknutoj prirodi i novim lokacijama kao što su Bedekovčanska jezera i Muzej oldtimera Presečki. Snimka bilježi i 64 osobe, Zagorce zaljubljene u svoje Zagorje – kaže redateljica.