Dubrovnik će od 7. do 10. studenog 2018. biti domaćin četvrtog Festivala turizma i strategije. Strateško upravljanje gostima i posjetiteljima problematika je kojoj poželjna turistička odredišta kružnih putovanja pridaju sve veću pažnju, zbog brojnih izazova s kojima se suočavaju.
Veliki izazovi
Dubrovačka konferencija početkom studenog ugostit će priznate svjetske stručnjake iz područja cruise turizma i domaće eksperte te ponuditi primjere dobre prakse gradova koji dijele iste izazove, s ciljem razmjene iskustava i nalaženja kvalitetnih rješenja. Govorit će i čelni ljudi međunarodnih asocijacija cruise turizma. Riječ je o zajedničkom projektu u organizaciji Grada Dubrovnika i francuskog grada prijatelja Rueil Malmaisona. Za konferencijski dio Festivala odabrana je aktualna tema “Kružna putovanja i gradovi – prilike i izazovi”, upravo zbog važnosti turizma kružnih putovanja u europskim destinacijama, među kojima jedno od vodećih mjesta zauzima i Dubrovnik.
Poželjna turistička odredišta, naime, suočavaju se s velikim izazovima, prvenstveno kada je riječ o rastu broja posjetitelja, te nalaze nove načine kako se s njima suočiti. Grad Dubrovnik ovaj problem počeo je rješavati u sklopu svog programa ‘Respect the City’ kojim je, u nizu ostalih mjera kojima želi dubrovački turizam učiniti održivim i zadržati kvalitetu ponude, ograničio broj dnevnih uplovljavanja kruzera. Fokusirajući se na aktualne teme cruise turizma na konferenciji će govoriti brojni sudionici, predstavnici mediteranskih destinacija i luka kao i ugledni predstavnici međunarodnih asocijacija cruise turizma, cruise kompanija te znanstvenici.
Podjela nagrada
Uz Petera Greenberga, CBS-ova novinara i višestrukog dobitnika nagrade Emmy u turističkoj industriji poznatog pod imenom Putnički detektiv, izuzetno cijenjenog američkog izvjestitelja, urednika Turizma za CBS News i velikog poznavatelja turističkih tema među najavljenim govornicima su Cindy D’Aoust, predsjednica organizacije CLIA (Cruise Lines International Association), Airam Díaz Pastor, predsjednik asocijacije Med Cruise (The Association od Mediterranean Cruise Ports), Alberto Cappato, tajnik asocijacije AIVP (The Worldwide Network of Port Cities), ujedno direktor Luke Genova i Chris Windsor-Price (Marella Cruises Marine Operations Manager).
Osim Dubrovnika, svoja će iskustva podijeliti turistički biseri poput Venecije, Barcelone, Bruggea, Krfa, Kotora, ali i gradova u riječnom cruise turizmu poput Vukovara. Uz konferencijski dio, četverodnevna manifestacija uključuje i nagrađivanje najboljih marketinških i promocijskih alata, pa će se tako dodijeliti nagrade za najbolje primjere marketinške kampanje, video materijala i tiskanog materijala ponude destinacija za brodove na kružnim putovanjima. Bit će organizirana i događanja namijenjena široj publici, s posebnim naglaskom na mlade. Susreti na četvrtom Festivalu turizma i strategije u Dubrovniku omogućit će i daljnju suradnju sudionika, kao i realizaciju budućih zajedničkih projekata.
Prijave na www.tourismandstrategy.com
Prijave za sudjelovanje na konferenciji su u tijeku, a prijavu je moguće obaviti na web stranici festivala turizma www.tourismandstrategy.com. Na ovoj se stranici može pronaći program te ostale informacije o ovogodišnjem Festivalu. U programu je, između ostalog, zadnjeg dana festivala najavljen i Dan otvorenih vrata Luke Dubrovnik uz zabavni program.
Biraju se najbolji u tri kategorije za turističke kampanje
Krenule su i prijave za nagrade Europskog festivala “Turizam i strategija”, koje se ove godine dodjeljuju najboljim promotivnim turističkim kampanjama ponude destinacija za brodove na kružnim putovanjima. Predviđene su nagrade u tri kategorije: Marketinška kampanja u cijelosti, Tiskani medij, Video materijal. Sve informacije mogu se pronaći na www.tourismandstrategy.com. Prijave se primaju do 15. listopada.