Na raskrižju Križevačke ceste i Podravske magistrale u Koprivnici, kod izlaza s nadvožnjaka, prošli je tjedan predstavljen plan gradnje novog rotora na spomenutom mjestu.
Radovi bi formalno trebali krenuti početkom kolovoza, a izvođači obećavaju kako će biti dovršeni u prvoj polovici prosinca. I još kažu kako ne bi trebalo biti prometnog zastoja, unatoč radovima na vrlo prometnim pravcima.
Preuzimaju Hrvatske ceste
Medijima su se protekli tjedan na mjestu budućeg rotora obratili saborski zastupnik i gradonačelnik Koprivnice Mišel Jakšić i direktor poslovne jedinice Hrvatskih cesta Varaždin Davor Bobičanec.
– Hvala našem partneru Hrvatskim cestama s kojim smo zajedno iznijeli ovaj projekt. Do sada je Grad u projekte i rješavanja imovinsko pravnih odnosa uložio 100.000 eura, a sada prepuštamo daljnju investiciju Hrvatskim cestama. Njihova investicija se kreće nešto ispod 800.000 eura. Smatramo da je ovaj rotor izuzetno važan s pogleda prometa i sigurnosti, ali i s pogleda toga da nakon 50 godina konačno na jedan adekvatan način rješavamo ulaz u Koprivnicu, kada se dolazi iz smjera Križevaca, odnosno Zagreba – rekao je gradonačelnik Jakšić.
Ovo je nastavak velike promjene na poboljšanju prometne infrastrukture nakon završetka rekonstrukcije nadvožnjaka, zatim na nadolazećim izmjenama prometovanja u Pavelinskoj ulici i u Ulici Ivana Česmičkoga, koje će zasigurno podići kvalitetu i sigurnost naših građana u prometu.
Gradonačelnik Jakšić iskoristio je priliku da najavi, nakon razgovora i sporazuma s Hrvatskim cestama, da se pokreće procedura projektiranja i rješavanja imovinskopravnih odnosa od strane Grada Koprivnice za budući rotor kod podvožnjaka kod Podravke.
Nakon toga procedura se prebacuje u potpunosti na Hrvatske ceste. Plan je u 2024. godini riješiti projekt i imovinskopravne odnose, da bi tijekom 2025. na 2026. godinu pokrenuli radove na tom rotoru. Inače, to je najprometnije križanje u Koprivnici. Promet je danas reguliran semaforima.
Povećana sigurnost
– Što se tiče radova na tom rotoru, pristupit će se rekonstrukciji državne ceste D2 i D41. Postojeće raskrižje rekonstruirat će se u kružno, čime će se povećati sigurnost u prometu. Sami radovi trajat će četiri mjeseca i računamo da će biti završeni u prvoj polovini prosinca – kazao je prošli tjedan Davor Bobičanec.
Tim raskrižjem dnevno prođe oko 8000 vozila u svim smjerovima, a tijekom izvođenja radova bit će regulirano semaforima i ručnom regulacijom prema potrebi. Izvoditelj radova, čakovečka Tegra, uveden je prošli tjedan u posao, a nadzor će provoditi varaždinska tvrtka Labos. Za otprilike 15 dana trebali bi početi radovi na rotoru.