Salon pjenušavih vina i Turistička zajednica Vukovarsko-srijemske županije bili su organizatori trećeg pjenušavog doručka u najistočnijem vinogradu Hrvatske, na položaju Radoš, u vinariji Papak.
Obilata trpeza
Nakon zagorskog i plešivičkog, srijemski je doručak svojim bojama, izgledom i okusima dobio atribut najbogatijeg dosad, piše na županijskoj internetskoj stranici. Cilj je bio na jednom mjestu, na neobaveznom ugodnom druženju okupiti vinare i njihove stare i nove kupce.
Imanje obitelji Papak u Iloku pohodili su tako poznati proizvođači pjenušaca iločkoga kraja – Čobanković, Iločki podrumi, Papak i Zelenika uz podršku jednoga vinara s mirnim vinima, Domagoja Buhača. Uzvanici su uživali u delicijama koje je pripremio hotel Dunav Ilok. Doručak je bio obilan i raznolik, kako priliči Srijemu – bili su tu kulen, kulenova seka, raznovrsni sirevi, pečene kobasice s kupus-flekicama, rezanci s orasima i makom i drugi specijaliteti. Županijska Turistička zajednica srijemskim je doručkom već promovirala destinaciju diljem Hrvatske, a sada je pozvala goste da dođu k njima, u lijepi Srijem. Uz pjenušava vina koja su ponuđena uz doručak, svaki je vinar predstavio jedno svoje novo mirno vino na tzv. “En primeur vrhunskih iločkih vina“. Vinarija Buhač ponudila je graševinu 2019, kasnu berbu (svjetsku pretpremijeru, kako je ponosno izjavio vinar), Čobanković – sivi pinot 2017; Iločki podrumi - graševinu 2018, Papak – graševinu izbornu berbu prosušenih bobica 2015, a Zelenika (OPG Izvori života) – traminac Kadi 2010 Limited Edition.
Dobri rezultati
Nakon pjenušavoga srijemskog doručka, gosti su nastavili istraživati Ilok i okolicu, posjetili su obližnje vinarije, jeli ukusnu riječnu ribu, a navečer se priključili programu Dunav Art festivala. Vikend u Srijemu bio je do posljednje minute ispunjen raznolikim sadržajima.
Rujana Bušić Srpak, direktorica Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije, pozvala je goste da posjete najistočniju hrvatsku županiju.
– Iako je ove godine situacija specifična, naša je županija ostvarila oko 47 posto prometa od prošle godine. I u ova izazovna vremena, živimo turizam. Smanjili smo obujam ponude, prilagodili se uvjetima, ali temeljna vrijednost turističkog proizvoda naših prostora jest vrijednost za novac, tj. održavanje razine kvalitete i u najtežim vremenima, i tu ne posustajemo. Naš je cilj da poželite uvijek ponovno doći – kazala je Bušić Srpak.
Ako epidemiološka situacija bude zadovoljavajuća, sljedeći doručak u Erdutu najavljen je za jesen.