– Vir je sedma nacionalna turistička destinacija i šampion nekomercijalnog smještaja s više od 1,3 milijuna noćenja domaćih gostiju, a ta se činjenica sjajno uklopila u program i sadržaj nedavno održanog turističkog sajma Place2Go u Zagrebu.
Puno zagrebačkih i hrvatskih posjetitelja sajma, njih više od 16 tisuća tijekom trodnevne manifestacije, najčešće su obitelji koje ne samo da znaju za Vir nego i posjeduju kuće za odmor na otoku – izvijestili su nas s Vira i dodali da se još ljepše u tu priču uključio i prvi čovjek hrvatskog turizma, ministar Gari Cappelli, koji je nakon otvorenja sajma Place2Go posjetio Virane na njihovu destinacijskom štandu u zagrebačkoj Areni.
Susret s prijateljima
– Ministar Cappelli pružio nam je podršku kao i u drugim prilikama na europskim sajmovima. Obišlo nas je također jako puno vikendaša iz zagrebačke regije. To je prije svega bio susret s prijateljima i znancima – istaknuli su s Vira izjavu voditelja Turističke agencije Vir turizam Mate Čuline, koji je s agencijskim djelatnikom Srđanom Liverićem na sajmu predstavio i novu virsku turističku brošuru.
S turističkim sloganom Više od otoka, a što je osim promidžbene svakako i realna činjenica za brojne domaće turiste i vikendaše, luksuzna brošura na 32 stranice predstavlja ljepote otoka Vira, njegov prirodni ambijent i daje kraći opis otoka.
– Ovo je bila namjenska brošura za Place2Go, ali također će nam biti i sjajna referencija za još sadržajniju brošuru koju ćemo izraditi kao višejezično izdanje za strane turiste. U njoj će biti novi momenti, još ljepše fotografije i više informacija vezanih za otok – izjavila je Kristina Perić, direktorica destinacijske kompanije Vir turizam koja je izdavač brošure.
Moderniziran je i format pa nova brošura izlazi na 23 x 20 centimetara kao luksuzno izdanje s lakiranom naslovnicom i sadržajem na stogramskom papiru u tisku zagrebačkog Kerschoffseta.
Na Place2Go sajmu, osim direktorice Perić, Čuline i Liverića sudjelovao je i zamjenik načelnika Općine Vir Antonio Vučetić, kako bi sadržaj brojnih radionica, panel-rasprava i turističkih prezentacija virski turistički djelatnici i predstavnici jedinice lokalne samouprave usporedili ili integrirali u autentično virsko turističko iskustvo.
Posebno su zanimljive bile rasprave o tomu koliko i kako sport pomaže promociji destinacije, potom o mogućnostima zdravstvenog turizma te tema baštine sjedinjene u ljepoti destinacije ili uloge influencera u promociji turističkog proizvoda, istaknuli su s Vira.
– Sve naše manifestacije, od Maškara na Viru do Virskog ljeta ili Adventa na Viru, jedinstveni su turistički ili destinacijski proizvod prožet elementima sporta, kulture, tradicije, zabave, rekreacije i baštine. U tom širokom rasponu doživljaja destinacije puno je pozitivnih iskustava koja sa sobom nose svi naši gosti, posebno oni koji Vir posjećuju tijekom cijele godine – objasnio je Liverić.
Osmi uzastopni nastup
Sudjelovanje Virana na rastućem zagrebačkom sajmu bio je, kako se navodi, osmi uzastopni nastup. Istodobno, za virski turizam Place2Go je od posebne važnosti jer je jedini relevantni sajam s turističkom ponudom u Hrvatskoj te zbog činjenice da se održava u Zagrebu odakle na Vir dolazi više od 30 tisuća vikendaša i turista.