Izbornik
Naslovnica Županije Karlovačka
Karlovac u 2019. godini bilježi izvrsne turističke rezultate

Samo u vrijeme Adventa u Karlovcu je bilo čak 63 posto više noćenja

1/3
Foto: Izvan fokusa
Advent u Karlovcu još se jednom pokazao kao jedno od najvažnijih i rado posjećenih turističkih događanja u Karlovcu. Posjetiteljima je manifestacija nudila bogatu gastronomsku ponudu, iznimno sadržajan glazbeni i dječji program, ali i nove sadržaje poput 1. Adventske utrke i Božićnog sela

Karlovački turizam u 2019. zabilježio je sjajne rezultate. Turistički promet povećan je čak 15 posto u dolascima te 24 posto u noćenjima. Na eVisitoru vidljivo je da je u 2019. godini bilo 50.168 dolazaka gostiju te ukupno 82.839 noćenja. Odlična je vijest da je 28 posto porastao broj dolazaka domaćih gostiju, koji su činili 8783 dolaska. Najveći broj stranih noćenja ostvarili su turisti iz Republike Koreje, Njemačke, Poljske, Češke i Italije.

Lošinjski Advent već desetu godinu zaredom ima humanitarnu notu Umjesto novogodišnjeg vatrometa, novac usmjerili u nabavu zdravstvene opreme

Kvalitetni pomaci

– Za Karlovac i karlovački turizam 2019. godina donijela je brojne kvalitetne pomake, projekte i priznanja. Destinacija Karlovac bila je u finalu za izbor najuspješnije turističke destinacije kontinentalnog turizma RH. Manifestacije Zvjezdano ljeto i Dani piva Karlovac u novom ruhu pozicionirali su Karlovac na kartu velikih i značajnih nacionalnih manifestacija. Tijekom cijele godine i brojna su druga događanja utjecala na povećanje turističkog prometa, te brendiranje grada kao mjesta susreta i atraktivnu turističku destinaciju u koju se dolazi čitavu godinu kako zbog manifestacija, tako i zbog drugih atrakcija poput Aquatike, Muzeja Domovinskog rata na Turnju i drugih lokacija – kazala je Marina Burić, direktorica Turističke zajednice Karlovca.

Foto: Kristina Štedul Fabac/PIXSELL

TZ grada Karlovca lani je započela provedbu projekta Integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji (IQM Destination Karlovac) koji je odabran kao najbolji mogući model razvoja turizma u gradu, a taj će se model primjenjivati i dalje. Zajedničkim snagama TZ grada Karlovca i dionici u turizmu grada radit će na produženju boravka turista, razvoju novih proizvoda, povezivanju dionika u destinaciji, pojačanom marketingu, te poticanju izvrsnosti.

Karlovačka Zvijezda veliko gradilište u sklopu višemilijunske revitalizacije povijesnog središta grada Ove godine započet će i preuređenje bivše vojarne u županijski Centar kompetencija

– Izvrsne rezultate koje bilježimo u 2019. TZ grada Karlovca doživljava kao obvezu da još više podiže kvalitetu ponude u destinaciji. Zahvaljujem na podršci Gradu Karlovcu i svim dionicima u destinaciji koji čine turizam Karlovca i koji su svojim radom doprinijeli tome da se možemo pohvaliti ovakvim rezultatima – dodala je Marina Burić.

Osim Dana piva, Advent u Karlovcu još je jednom dokazao kako je jedno od najvažnijih i rado posjećenih turističkih događanja u Karlovcu. Posjetiteljima je manifestacija nudila bogatu gastronomsku ponudu, iznimno sadržajan glazbeni i dječji program, ali i nove sadržaje poput 1. Adventske utrke i Božićnog sela.

Društvene mreže

– Broj posjetitelja Adventa u Karlovcu procjenjuje se na oko 60.000 ljudi, što je povećanje za 5000 posjetitelja u odnosu na prethodnu godinu. Ukupna potrošnja procjenjuje se na čak oko 1,5 milijuna kuna. Manifestacija je imala i humanitarni karakter te je prikupljeno 22.000 kuna donacija udruzi Jak kao Jakov. U tom je razdoblju; od sredine do kraja prosinca, ostvareno čak 63 posto više noćenja nego lani. Povećan je bio i broj noćenja u novogodišnjoj noći kada je bilo 32 posto noćenja više nego prethodne godine. Procjena je da je Novu u Karlovcu dočekalo oko 5000 posjetitelja – kažu nam u TZ Karlovca.

Foto: Izvan fokusa

U okviru projekta IQM (Integralno upravljanje kvalitetom u destinaciji), koje u suradnji s dionicima u destinaciji provodi TZ grada Karlovca, provedeno je mjerenje kvalitete destinacije za vrijeme Adventa. Ukupno je 300 osoba ocijenilo Advent u Karlovcu s prosječnom ocjenom 93/100.

Karlovačka tvrtka Inkasator pomaže u energetskoj obnovi višestambenih zgrada Čak 37 karlovačkih zgrada priprema dokumentaciju kako bi u 2020. mogli početi energetsku obnovu

– TZ grada Karlovca u suradnji s TZ Karlovačke županije provela je oglašavanje manifestacije. Naglasak je bio na oglašavanju na društvenim mrežama na tržištu Hrvatske i Slovenije. Kao i kod ostalih manifestacija tijekom 2019. cilj je bio skrenuti pozornost, ne samo na manifestaciju, već i na kompletnu destinacijsku ponudu. U kampanji su ostvareni vrlo dobri rezultati. Na Googleu je zabilježeno preko 7,000.000 impresija, na društvenim mrežama doseg je bio više 510.000, dok su na YouTubeu oglasi imali više od 130.000 pregleda oglasa – izjavila je Marina Burić.