Ivanić-Grad dobiva novi alternativni smjer za dnevne migracije prema gradu Zagrebu. Naime, u gradskoj vijećnici održana je prezentacija rekonstrukcije nove državne ceste koja će prolaziti kroz naselja Šemovec, Breška Greda, Trebovec, Rugvica.
Važniji projekt
– Radi se o jednom od najvažnijih projekata za Grad Ivanić-Grad, ali i za susjedne općine, čiji stanovnici iz raznih razloga, a najčešće putovanja na radno mjesto, imaju potrebu autocestom putovati u Zagreb, što im stvara znatne troškove zbog naplate cestarine. Kada se dovrši rekonstrukcija ove ceste, stanovnici s ovog područja putovat će sigurnom i modernom prometnicom koja će se, preko spoja u Rugvici, priključivati na autocestu prema Zagrebu – rekao nam je gradonačelnik Javor Bojan Leš.
Radi se o 4. dionici državne ceste D-43 od Ivanić-Grada do Rugvice. Dionica je ukupne dužine 19 kilometara, a projektom je predviđeno da ukupna širina kolnika bude 6 metara uz koji će obostrano biti sagrađene pješačke i biciklističke staze u širini od 2,5 metra – rekao nam je voditelj projekta Juraj Rukavina.
Podsjetimo da je gradonačelnik Javor Bojan Leš bio nedavno na sastanku u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture. Ministar Oleg Butković rekao je da će građevinska dozvola za cestu biti gotova krajem 2021. godine te da se početak radova očekuje početkom 2022. godine, čime će se građanima Ivanić-Grada osigurati kvalitetan alternativni smjer za dnevne migracije prema gradu Zagrebu.
Obnova pruge
Razgovaralo se tada i o rekonstrukciji i obnovi željezničke pruge Dugo Selo – Novska te da se želi sagraditi drugi kolosijek te pruge kako bi se ubrzao promet na toj relaciji. U sklopu projekta izgradit će se 82 kilometra pruge, a za projektiranje je planirano izdvojiti 16,8 milijuna eura. Procijenjena vrijednost radova je oko 572,5 milijuna eura.
– Trenutačno je u tijeku rješavanje imovinskopravnih odnosa, a najprije će se graditi infrastrukturni dio, podvožnjak Savska ulica – Vulinčeva ulica i podvožnjak Boltov brijeg u naselju Lonja – istaknuo je tada gradonačelnik Leš.
Gradonačelnik je tada s ministrom Butkovićem razgovarao i o ukidanju cestarine ili barem sniženju cijene na dionici Ivanić-Grad – Zagreb upravo zato što nedostaje kvalitetna alternativna prometnica.