Izbornik
Naslovnica Županije Vukovarsko-srijemska
Sve bolje turističke brojke Vukovarsko-srijemske županije

Lani Srijem i Slavoniju posjetilo 16.686 stranaca, najviše u posljednjih 20 godina

1/2
Foto: Branimir Bradarić
Srijem i Slavonija imaju pomno osmišljene turističke proizvode i atraktivnu turističku ponudu te jasno zacrtanu strategiju razvoja turizma, a poznati su po gostoljubivosti, sjajnoj eno i gastroponudi, rekao je župan Galić

Turizam je jedna od strateških gospodarskih djelatnosti u Vukovarsko-srijemskoj županiji te se samim tim kontinuirano provode novi projekti s ciljem njegova daljnjeg razvoja i jačanja. Sve to pak rezultira i sve boljim turističkim brojkama koje pokazuju da su turističke destinacije u županiji prepoznate.

Oživljavanje zaštićene prirodne baštine, ali i turistički potencijal Projekt EPIcentar Sequoia Slatina vrijedan je 20,748.816 kuna Oživljavanje zaštićene prirodne baštine, ali i turistički potencijal

Rezultat sustavnog rada

Prema podacima direktorice Turističke zajednice VSŽ-a Rujane Bušić Srpak, tijekom prva dva mjeseca ove godine na području županije zabilježen je rast dolazaka za 17,91 posto i noćenja za 22,16 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Točnije, u siječnju i veljači zabilježeno je nešto više od 13,6 tisuća dolazaka i ostvareno je više od 19 tisuća noćenja. Posebno raduje nastavak rasta dolazaka stranih gostiju koji su u prošloj godini ostvarili porast od 17,7 posto u dolascima i 18,22 posto u noćenjima u odnosu na 2018. godinu. Točnije, 2019. Srijem i Slavoniju posjetilo 16.686 stranih turista koji su ostvarili 35.831 noćenje, što predstavlja najbolji rezultat inozemnog turističkog prometa u posljednjih 20 godina. Trend rasta turističkog prometa rezultat je sustavnog rada, nastupa na sajmovima i posebnih prezentacija te novog pristupa marketinškim aktivnostima.

– Doprinos pozitivnom trendu turističkog prometa dao je i rekordan broj stranih novinara koji su lani boravili u Srijemu i Slavoniji. Od ukupno 18 studijskih putovanja, 14 ih se odnosilo na novinare te dvije grupe TV ekipa i još dvije turističkih agenata. To je rezultiralo brojnim reportažama, među ostalima i onoj na deset stranica o Hrvatskom Podunavlju u francuskom časopisu Le Figaro, što je iznimna reklama Srijemu i Slavoniji – rekla je Bušić Srpak na predstavljanju turističkih rezultata i projekata Srijema i Slavonije.

Završna projekcija projekta SeNs Wetlands Istraživanja će olakšati zaštitu strogo zaštićenih biljaka i životinja

Tom su prilikom predstavnicima lokalnih turističkih zajednica i ugostiteljskih objekata, nositeljima oznake Okusi Srijema i Slavonije, uručene ploče s novim logotipima temeljenim na sloganu „Protkani zlatom“. U sklopu projekta i web-stranica županijske Turističke zajednice dobila je prepoznatljiv dizajn, usklađen s novim vizualnim identitetom.

Bušić Srpak najavila je i nastavak implementacije brendiranja na području Srijema i Slavonije. Objašnjava i da se brendiranje provodi na razini cijele destinacije, a uz destinaciju se brendiraju i turistički proizvodi.

– Kao temelj za nastavak rada na snažnijoj promociji, ali i razvoju proizvoda dva su velika realizirana projekta – „Analiza riječnih krstarenja u Republici Hrvatskoj“ i „Marketinški plan turizma Vukovarsko-srijemske županije“ koji je realiziran kao dio velikog projekta Strateškog marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja – istaknula je Bušić Srpak.

Bogata kulturna baština

Svečanosti je nazočio i vukovarsko-srijemski župan Božo Galić koji je upozorio na važnost turizma.

VINKA 2020. Terenska pokazna vježba

– Srijem i Slavonija imaju pomno osmišljene turističke proizvode i atraktivnu turističku ponudu te jasno zacrtanu strategiju razvoja turizma, a poznati su po gostoljubivosti, sjajnoj eno i gastroponudi i bogatoj kulturnoj baštini – rekao je Galić.