Nakon otvaranja pozivnog centra Hrvatske pošte Vukovar je nedavno dobio i korisnički pozivni centar HEP Operatora distribucijskog sustava. Prvi poziv u novom korisničkom pozivnom centru, u kojemu je od rujna ove godine do danas zaposleno 20 djelatnika s područja Vukovara, primio je gradonačelnik Ivan Penava.
– Dvadeset novih radnih mjesta u kvalitetnoj tvrtki kao što je HEP, naravno, znači puno. Svako radno mjesto za Vukovar je važno, a kako ne njih dvadeset. To je na tragu onih dobrih rezultata o kojima smo izvješćivali u protekle dvije godine, koji svjedoče o tisuću novih radnih mjesta. Ovo je jedan od tih bitnih kamenčića u mozaiku, a slaganjem tih kamenčića vjerujem da ćemo od Vukovara stvoriti grad kakav je bio – središte industrijskog i gospodarskog razvoja istoka Hrvatske – rekao je tijekom obilaska HEP-ova pozivnog centra u Vukovaru vukovarski gradonačelnik Ivan Penava.
Dodao je i da je jedan od pravaca Grada Vukovara u otvaranju novih radnih mjesta i oslanjanje na državne tvrtke i otvaranje pozivnih centara. Penava ističe da se do sada više govorilo nego što se radilo, ali da sada sve pomalo dolazi na svoje.
– Ipak, najviše očekujemo od privatnih investicija i otvaranja radnih mjesta u proizvodnji kakva su ona koja smo najavili u avioindustriji. Želimo da Vukovar dosegne one stare iznose BDP-a i da se istok Hrvatske ponovno oslanja na vukovarsko gospodarstvo – rekao je Penava.
Pozivni centar HEP-a u Vukovaru obišao je i predsjednik uprave ove državne tvrtke Frane Barbarić koji je rekao da centar radi svaki dan u godini, i to 24 sata dnevno, te da je za njegove potrebe uređena i obnovljena stara šalter-sala koja godinama nije korištena. Objasnio je da uz korisnički centar, koji je na temelju zaključka Vlade RH otvoren prošle godine u Kninu, on čini jedinstveni pozivni centar za podršku 2,4 milijuna korisnika mreže HEP ODS-a iz cijele Hrvatske. Jedinstveni korisnički centar u funkciji je daljnjeg unapređenja standarda komunikacije s korisnicima, a samo ove godine djelatnici centra zaprimili su i obradili pola milijuna poziva.
– U HEP-u osjećamo posebnu odgovornost prema Vukovaru, kao i svim krajevima Hrvatske koji su stradali u Domovinskom ratu. Nakon završetka mirne reintegracije hrvatskog Podunavlja u mrežu na području Grada Vukovara do danas je uloženo gotovo sto milijuna kuna. Investicija u osnivanje korisničkog centra samo je manji dio ulaganja HEP-a na ovom području te ćemo u iduće tri godine u obnovu elektroenergetske infrastrukture na području Vukovara uložiti još 60 milijuna kuna – rekao je Barbarić tijekom obilaska vukovarskog pozivnog centra.
Dodao je i da zapošljavanje radnika iz lokalne zajednice u pozivnom centru u Vukovaru, kao i u centru u Kninu, predstavlja doprinos HEP-a nastojanjima lokalne samouprave da zadrži mlade ljude i zaustavi negativne demografske trendove.