Turistička zajednica grada Biograda na Moru u okviru programa vjernosti organizira poseban prijam za dugogodišnje goste koji borave u Biogradu na Moru više od 15 godina te im dodjeljuje zahvalnice za vjernost i promociju grada.
U sklopu Loyalty programa TZ Grada Biograda na Moru nagradila je tri bračna para koji dolaze iz Njemačke, a u Biogradu, u privatnom smještaju obitelji Jurišić provode svako ljeto već više od 40 godina.
Za njih je organiziran izlet na kojem su sudjelovali i domaćini, ali i predstavnici TZ-a s direktoricom Ivanom Kulaš.
Nagradni izlet
Izlet je uključivao razgledavanje tri lokacije u blizini Biograda pa su tako gosti imali prilike posjetiti MasVin – poljoprivrednu zadrugu “Maslina i Vino” u Polači gdje je osebujan i uvijek dobro raspoložen domaćin i vlasnik Radoslav Bobanović nakon ljubazne dobrodošlice i razgledavanja imanja gostima pokazao kako nastaje maslinovo ulje, kako se suše smokve te vinariju kojom raspolaže. Nakon ovog obilaska, gosti i domaćini uputili su se u malo selo Vrana gdje se nalazi Maškovića Han – posjed templara iz 12. stoljeća koji je trebao biti ljetnikovac samog Maškovića kada se iz Carigrada vrati u svoj rodni kraj. Han je 2014. godine obnovljen i sufinanciran sredstvima Europske unije i Ministarstva kulture pa se danas sastoji od heritage hotela, restorana, muzeja, suvenirnice i vinoteke.
Prigodni izlet završio je odlaskom na obiteljsko gospodarstvo Roca u Velimu kod Stankovaca gdje su gosti imali priliku od vlasnika gospodarstva saznati na koji način nastaje pršut i drugi domaći suhomesnati proizvodi te uživati u ambijentu cijelog imanja koje obiluje detaljima koji prikazuju kulturu i tradiciju Dalmacije.
Direktorica TZ-a grada Biograda na Moru Ivana Kulaš uručila je zahvalnice Klausu i Marlies Selzer, Jörgu i Doris Bonk te Wolfgangu Schlereth i Klari Stichler.
Kao razlog zašto su odabrali upravo Biograd za destinaciju kojoj su vjerni već više od 40 godina, sva tri bračna para ističu upravo kvalitetu usluge i ljubaznost domaćina s kojima su sad već razvili pravo prijateljstvo te malo mjesto koje im je od početka priraslo srcu. Primijetili su kako se Biograd iz godine u godinu razvija i jača te pohvalili grad i Turističku zajednicu na naporu koji ulažu u ovu sredinu, međutim kao da su pravi Biograjci i oni vide nedostatke pa su ukazali na manjkavost infrastrukture, problem parkirnih mjesta, prenatrpanost štandova na šetnici, prenapučenost plaža i problematiku rezervacije ručnika. Ipak, to ne umanjuje ljubav koju imaju prema Biogradu i vjernost koju pokazuju.
Važni su emocija i doživljaj
Evica i Bogumil Jurišić ponosni su na riječi hvale koje njihovi gosti imaju za Biograd, a na pitanje kako zadržati goste, jednostavno kažu da nije najvažniji lijepo uređen apartman i blizina mora ili parkirnog mjesta, već je jako važna i emocija, odnosno doživljaj.
– Gost se mora osjećati dobrodošlo, morate mu se posvetiti i svakom pristupiti individualno. Sve to, u kombinaciji s uređenom sredinom formula je sretnog i zadovoljnog gosta – kažu Jurišići.
Direktorica Ivana Kulaš dodala je kako je u turizmu iznimno bitan osjećaj da domaćin gostima pruži sve potrebne informacije i preporuke, srdačno ih dočeka, ali i isprati.
– Treba pratiti želje suvremenog gosta, ali i zadržati izvornost. A svaki, i najmanji znak pažnje gostu će puno značiti – zaključila je Kulaš.